Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dnia 15 lutego zakupiłem przedmiot od sprzedającego X. Dzień później złożyłem protest odnośnie zamówienia, jednakże zakończyliśmy go ponieważ wszystkie kwestie zostały wyjaśnione. Kupujący rzekomo wysłał przedmiot jednakże do dnia dzisiejszego go nie otrzymałem. Po próbie kontaktu okazało się że bus dostawcy się zepsuł i czeka na naprawę. Czy da się jakoś rozwiązać ten problem? Nie ukrywam że czekanie już ponad miesiąc na przesyłkę jest lekką przesadą.
Pozdrawiam
@daniel2laps A po co kończysz dyskusję skoro towar nie dojechał, teraz poproś o ponowne otwarcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
@daniel2laps dziękuję za kontakt z nami! Odpisaliśmy Ci w sprawie nr 22144516. Bardzo proszę odpisz w korespondencji e-mail, pomożemy wyjaśnić tą sprawę.