Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nieco ponad rok temu zakupiłem telefon Xi a o mi Mi 9 6/64 GB Dual Sim Czarny, poprzez firmie Best cena.
Kilka dni temu telefon zaczął odmawiać posłuszeństwa, część ekranu dotykowego przestała działać. Napisałem, do Best cena na dział reklamacji i w odpowiedzi po kilku dniach otrzymałem taki e-mail:
''Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w chwili obecnej nasz sklep nie jest w stanie zaspokoić Państwa roszczeń. Spowodowane to jest trwająca kontrolą skarbową, czego następstwem są zablokowane rachunki bankowe
naszej firmy.
W chwili obecnej jedynym rozwiązaniem jakie możemy zasugerować, to kontakt z serwisem Allegro i złożenie wniosku w Programie Ochrony Kupujących o wypłatę rekompensaty za nieudany zakup.
Szczegóły znajdą Państwo pod poniższym odnośnikiem:
Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo za nią przepraszamy.
Z poważaniem
Best cena LTD,,
Czytając więcej o programie ochrony kupującego, dotarłem do informacji, że produkty można reklamować do 180 dni od zakupu. Ten czas w moim przypadku minął. Jest ktoś w stanie poradzić mi co mam dalej zrobić ? Naprawić telefon na własny koszt ? Czy jest sens czekać na pomoc od strony Best cena ?
https://www.dobreprogramy.pl/Bestcena.pl-pod-okiem-fiskusa.-Sklep-przechodzi-kontrole-skarbowa,News,...
https://www.dobreprogramy.pl/Bestcena.pl-czyli-nie-sklep-lecz-wypozyczalnia.-Twoj-telefon-nie-jest-t...
https://www.dobreprogramy.pl/Bestcena.pl-co-dalej-z-klientami-Poprosilismy-o-opinie-prawnikow,News,1...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:43531032 Cwaniak wie, że nie skorzystasz już z POK, dlatego taka odpowiedź. Poproś o pomoc Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... - być może mają jeszcze wpływ na sprzedawcę. Sklep ma 14 dni na reakcję po wysłaniu reklamacji z tytułu rękojmi, jeśli tego nie zrobi, reklamacja jest uznana za zasadną i sprzedawca powinien spełnić żądania. Sklep niby odpowiedział na reklamację, odrzucając ją. W takiej sytuacji, gdy pomoc Allegro będzie bezskuteczna, skontaktuj się z rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie. Sprzedawca odpowiada za sprzęt przez dwa lata i jego problemy nie zwalniają go z tej odpowiedzialności. Rzecznik pomoże Ci także wtedy, gdyby trzeba było dochodzić swoich praw w sądzie.