Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Parę miesięcy temu kupiłem telefon. Niedawno zaczął szwankować, wiec napisałem do sprzedawcy w sprawie reklamacji. Szybko odpisał i podał adres na jaki odesłać telefon. Odesłałem.
Po 2 tygodniach napisałem jak wygląda sprawa, bo telefon został odebrany. Od tej chwili zero odzewu. Telefon firmy wyłączony, na meile nie odpowiada. Początkowo na allegro konto było bez sprzedawanych przedmiotów, dziś jak patrze konto jest zawieszone. Znalazłem w internecie inny numer telefonu i mail nie poprzez allegro, ale tak samo brak odpowiedzi. Telefon wprawdzie włączony ale nikt nie odbiera.
Co można zrobić? Od razu zgłosić sprawę na policję? Czy są może jakieś inne drogi?
P.O.K JEŚLI NIE MINĘŁO 180 DNI
Wyślij wniosek do POK; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
Możesz wcześniej poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeśli czas na Pok minął , zgłoś sprawę na policję. Jeżeli to zakup od firmy, możesz skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.
Telefon kupiony w listopadzie;(
Czyli tylko policja.