Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, do niedawna uważałem allegro za najbezpieczniejsze miejsce do dokonywania zakupów w sieci. Niestety, doświadczenie z jednym liderów polskiego rynku AGD RTV spowodowało zmianę tego zdania. Ponad miesiąc temu dokonałem jednorazowego zakupu kilkunastu produktów. Sprzedający nie miał ich w jednym magazynie więc wysłał towar z 5-ciu magazynów. Z towarem przyjechało 4 faktury, jednej brakowało. Do dziś nie jestem w stanie jej odzyskać. Nie mam możliwości rozliczenia tego zakupu. Zauważyłem też, że ten Sprzedający ma podobny problem z kilkoma innymi klientami. Wg mnie jest to ewidentny przykład działania niezgodnego z ustawą VAT.
Jak zadziałały narzędzia allegro?
1) Dyskusja - nic nie pomogła. Po miesiącu wmawiania mi, że faktura została wysłana Sprzedający przesłał jakąś kopię raportu kasowego z nieprawidłowymi danymi twierdząc, że to powinno mi wystarczyć.
2) Prośba o pomoc allegro - za każdym razem odpowiadał inny konsultant, ich działania nie przyniosły nic, aż w końcu jeden z pracowników allegro bez wezwania zamknął dyskusję twierdząc, że sprawa jest rozwiązana, a allegro nie udziela "porad prawnych".
3) Zgłoszenie telefoniczne - konsultant zapowiedział, że upomni Sprzedającego, a po kilku godzinach otrzymałem informację mailem, że allegro nie udziela "porad prawnych".
4) Kolejne zgłoszenie telefoniczne, kolejne upomnienie i wciąż brak faktury lub choćby duplikatu.
W mojej ocenie tak banalna sprawa jak uzyskanie faktury lub jej duplikatu to rzecz, o którą allegro powinno dbać w szczególności bo mamy tu do czynienia łamaniem prawa skarbowego
@Jano011 napisz do US z prośbą o interwencję 🙂 Allegro nie jest stroną transakcji choć w wiele się wpierdzielają bezpodstawnie 🙂
@kostas11 Też doszedłem do takiego wniosku. To chyba jedyne rozwiązanie.
@Jano011 W dyskusji, którą prowadziłeś ze sprzedającym dostałeś informacje zarówno o fakturze jak i o przepisach prawa, na które powołał się sprzedający wystawiając ten dokument. Jako platforma nie udzielamy porad prawnych i księgowych, stąd też nie możemy stwierdzić, czy masz rację oczekując dokumentu w innej formie. Jedyne co możemy Ci zaproponować w takiej sytuacji to kontakt z biurem rachunkowym, bo jeśli chodzi o dyskusję nie mamy podstaw do dalszych działań i dlatego też nasz pracownik ją zakończył.
@_HolaOla_ Skąd w ogóle pomysł z kontaktem z biurem rachunkowym? Proszę uważnie prześledzić dyskusję. Sprzedający twierdzi, że faktura została wystawiona i wysłana. Ona do mnie nie dotarła. Oczekiwałem kopii lub duplikatu. Po co mi do tego biuro rachunkowe?
Jeżeli fakturę wystawił to po co wysyła mi jakiś raport kasowy z nieprawidłowymi z resztą danymi?
W zamówieniu, które złożyłem zaznaczyłem opcję FAKTURA VAT i podałem dane do faktury. Nie otrzymałem faktury, a raport z zupełnie innymi danymi.
Po co zatem taka opcja do wyboru?