anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Czy płacąc przez PayU może nie zostać zaksięgowana wpłata na koncie firmy? Jeżeli tak

Aszta40
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam przez PayU. PayU nie przekazało pieniędzy za towar sprzedawcy.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Aszta40 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Aszta40
#7 Wielbiciel#

KLAWIATURA PODŚWIETLANA DLA GRACZY GAMINGOWA LED

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Aszta40, z tego, co widzę, w tym zamówieniu metodą płatności jest płatność przy odbiorze. Zapłaciłaś kurierowi kartą czy gotówką? Posiadasz potwierdzenie opłacenia zakupu?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Aszta40
#7 Wielbiciel#

Zmieniłam na płatność przy odbiorze w momencie gdy sprzedający wysłał wiadomość że nie dostał wpłaty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Aszta40 Czy posiadasz potwierdzenie pobrania pieniędzy z konta do PayU? Jeśli tak, to prześlij mi je proszę na spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Aszta40 W międzyczasie otrzymałam potwierdzenie, że anulowałaś płatność 27.03.2022 r., więc pieniądze powinny trafić na Twój rachunek do końca dzisiejszego dnia, dlatego pod wieczór sprawdź proszę swoje konto bankowe. Gdyby się tak jednak nie stało, napisz proszę do nas przez ten formularz i dołącz potwierdzenie przelewu. Do zgłoszenia dołącz również proszę swoje dane do zwrotu: imię, nazwisko i nr konta bankowego lub adres (w przypadku przekazu pocztowego).

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jaki masz status płatności, sprawdź w zakładce moje zakupy. Jak opłacona to sprzedający z pewnością otrzymał środki, niech sprawdzi dobrze.

oznacz moderatorów

Aszta40
#7 Wielbiciel#

Musiałam zmienić formę płatności. Pieniądze pobrało mi z konta ale PayU nie przekazało do sklepu ani nie miałam też zwrotu na konto.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Aszta40 a jaka metodą próbowałaś zapłacić? 

oznacz moderatorów