Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sam sprzedaje na Allegro i do tej pory uważałem, że serwis zbyt mocno faworyzuje i chroni kupujących. Jednak standardy dla każdego są inne i duży jednak może więcej.
Kupiłem produkt w poniedziałek od super sprzedawcy z wysyłką 24 h, miał być w środę u mnie. Zależało mi bardzo na czasie wysyłki. W środę napisałem do sprzedawcy z pytaniem o wysyłkę odpisał, że dzisiaj wyśle. Oczywiście nie wysłał, w czwartek założyłem dyskusje i dostałem odpowiedź, że ma dużo zamówień. Jest piątek a nawet nie ma dodanego numeru przesyłki, Allegro mogę poprosić o pomoc dopiero w poniedziałek a i tak pewnie mało co to pomoże.
Jako kupujący zawsze myślałem, że kupowanie u super sprzedawców jest bezpieczne. Myliłem się, dużo lepiej jest kupić u małych sprzedawców. Jak miałem przed świetami dużo zamówień to zarywałem nocki, aby wszystko wysłać na czas. Ale jak ktoś ma 30000 komentarzy i status super sprzedawcy to mało się przejmuje jakimiś pojedynczymi kupującymi. Zależało mi na czasie, a teraz ani towaru ani pieniędzy.
@artur198613 odstąp od umowy, wystaw komentarz i kup u mniejszego sprzedawcy 😄
Zrób jak radzi @kostas11 nie może tak być by sprzedawca mógł tak lekceważyć zasady które dały mu SS i jak chce go utrzymać to sam powinien po godzinach trochę porobić by każdy klient był zadowolony .Po odpowiednim komentarzu i założeniu dyskusji statystyki mu polecą sam może mu nie zaszkodzisz ale inni będą już to widzieć .
@artur198613 Jeżeli termin dostawy minął, odstąp od umowy na podstawie art. 5431 Kc i domagaj się niezwłocznego zwrotu wpłaty. Po 14 dniach (bo wcześniej chyba się nie da) zamknij mu Dyskusję jako nierozwiązaną.
@artur198613 Pytanie skoro się tak zachowuje to skąd ma SS, pierwszy raz tak odpisuje? Zaproponuje coś za zmianę komentarza?
@artur198613 przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja i zamówienie nie dotarło do Ciebie na czas. Z reguły rzeczywiście zakupy u Super Sprzedawców są bezpieczne i terminowe, ponieważ co 30 dni weryfikujemy czy tacy Sprzedający spełniają kryteria, a są to m.in. rozwiązane dyskusje i terminowe wysyłki towaru. Twoja otwarta dyskusja i ocena wpłynie na jego jakość sprzedaży i kiedy nie będzie spełniał kryteriów nie będzie już Super Sprzedawcą. Widzę, że zgodnie z radami odstąpiłeś od umowy, mam nadzieję, że Sprzedający szybko zrealizuje Twoją prośbę, w razie problemów poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro.
Dziękuje bardzo wszytskim za rady. Odstąpiłem od umowy i poprosiłem o natychmiastowy zwrot. Sprzedawca odpisał, że przeleje „w ciągu kilku dni roboczych”. Coś czuje, że sobie poczekam. Jak na sytuacje, gdzie odstąpiłem ewidentnie z winy sprzedawcy i gdzie zwrot poprzez Allegro można dokonać jednym kliknięciem, dla mnie ta cała sytucja to jest kpina a nie super sprzedawca.
Super sprzedawca oczywiście dalej nie zwrócił wpłaty. Poprosiłem o pomoc allegro i wysłali automatyczną wiadomość, aby sprzedawca zwrócił wpłatę. A teraz najlepsze odpowiedz sprzedawcy:
„Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.”
Więc ja się pytam, po co te całe śmieszne czasy w odpowiedzi w dyskusjach jak sprzedawca na każdą moją wiadomość w dyskusji dodaje taką wiadomość i przez to statystyki ma super, w dyskusji niby odpowiadał. Tylko, że ja jako kupujący nie mam już ponad tydzień ani towaru ani swoich pieniędzy.
Pytanie do bardziej doświadczonych, czy da się tutaj zrobić coś więcej, bo coś czuje, że swoje pieniądze zobaczę za 2 tygodnie, albo i wcale???
Zgłosić sprawę do POK.
@artur198613 Ustawił sobie automat, aby mu statystyki nie spadały. Lekceważy kupujących. Już nie patrzę na daty, ale 14 dni od zakupu możesz wysłać wniosek o zwrot wpłaty z POK, to postawi go na baczność, ponieważ otrzyma taki komunikat;
Kupujący xxxxxx złożył do nas wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. Nie otrzymał od Ciebie towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia xxxxxxxx. |
|
Skontaktuj się jak najszybciej z kupującym, aby wyjaśnić sprawę. Pamiętaj, że warunkiem przyznania przez nas rekompensaty jest zawiadomienie przez kupującego organów ścigania. Możemy także zablokować Twoje konto. Z chwilą wypłaty środków kupujący przenosi też wierzytelności z tytułu tej transakcji na Allegro.pl. sp. z o.o.
Dzięki za radę, tylko te 14 dni to jest od założenia dyskusji, a nie od zakupu, przynajmniej tak mi pokazuje. Głupi niepotrzebnie najpierw przez tydzień próbowałem normalnie skontaktować się ze sprzedawcą. Teraz wyjdzie z tego, że przez 3 tygodnie będzie legalnie obracać moimi pieniędzmi, a Allegro nie widzi tutaj nic złego.
kichaj formularz. Załatw to tędy:
Skontaktuj się z nami - Pomoc Allegro
Tak, jeśli masz Dyskusję, musisz ją zamknąć, najlepiej jako nierozwiązaną i wypełnić wniosek.
@artur198613 formularz do wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących można przesłać najwcześniej 14 dni od dnia zakupu. Poprosiłam naszego pracownika o wypowiedź w dyskusji, mam nadzieję, że dzięki temu szybko odzyskasz pieniądze i złożenie wniosku do POK nie będzie konieczne.