anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BLIK - problem ze zwrotem pieniędzy po anulowaniu zakupu

agmark1
#7 Wielbiciel#

Kilka dni temu dokonałem w aplikacji zakupu, zapłaciłem BLIK-iem, ale chwilę później znalazłem ten sam towar w korzystniejszej cenie. Anuluję więc zakup i 2-3 dni później otrzymuję "zwrot" pieniędzy, ale na rachunku bankowym jest dziwna sekwencja transakcji. Najpierw jest zwrot Blik dajmy na to 100,00 zł, a za parę sekund ta sama kwota 100 zł zostaje potrącona  - tytuł transakcji: "Płatność WEB - kod mobilny". Wychodzi na to, że przy zakupie i zapłacie BLIK-iem 2 dni wcześniej saldo konta zmniejszyło się o 100 zł, przy zwrocie zwiększyło się o 100 zł, ale zaraz - po trzeciej transakcji (choć de facto jest ona zaksięgowaniem tej pierwszej - zapłaty przy zakupie) - znów stało się ubogie o 100 zł. Czy dobrze wnioskuję, że nadal jestem stratny 100 zł?      

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agmark1 raczej nie jesteś stratny, ale abym mogła wyjaśnić potrzebuję potwierdzanie tych trzech transakcji. Sprawdź też czy saldo rachunku się zgadza. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów