Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu dokonałem w aplikacji zakupu, zapłaciłem BLIK-iem, ale chwilę później znalazłem ten sam towar w korzystniejszej cenie. Anuluję więc zakup i 2-3 dni później otrzymuję "zwrot" pieniędzy, ale na rachunku bankowym jest dziwna sekwencja transakcji. Najpierw jest zwrot Blik dajmy na to 100,00 zł, a za parę sekund ta sama kwota 100 zł zostaje potrącona - tytuł transakcji: "Płatność WEB - kod mobilny". Wychodzi na to, że przy zakupie i zapłacie BLIK-iem 2 dni wcześniej saldo konta zmniejszyło się o 100 zł, przy zwrocie zwiększyło się o 100 zł, ale zaraz - po trzeciej transakcji (choć de facto jest ona zaksięgowaniem tej pierwszej - zapłaty przy zakupie) - znów stało się ubogie o 100 zł. Czy dobrze wnioskuję, że nadal jestem stratny 100 zł?
@agmark1 raczej nie jesteś stratny, ale abym mogła wyjaśnić potrzebuję potwierdzanie tych trzech transakcji. Sprawdź też czy saldo rachunku się zgadza.