Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konto zostało zablokowane bez powodu bo oczywiście allegro nie ma obowiązku informowania o powodzie blokady danego konta tylko blokują i jest spoko.
Oczywiście na koncie widnieje informacja
Tylko jakoś dziwne, że na moje wiadomości odpowiedzi nie otrzymałem do dziś a pisze do nich dziennie od tygodnia. Wiec się pytam do jasnej **** JAK MAM SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ ?.
Robicie sobie z ludzi co chcecie i czujecie się bez karni.
@Knowhere, no widzisz, ja też nie😂 Jeszcze mnie tak nie poniosło.
Nie widzicie prób kontaktu z wami ? Hmmm... Ciekawe.
To proszę mi podać e-mail do kontaktu z wami tu na forum tak aby nie było wątpliwości, bo na waszą wiadomość odpowiadałem dwukrotnie.
Dodatkowo ostatnią wiadomość w zgłoszeniu (nr. 10566944) dotyczącym blokady wysłaliście do mnie dnia 28 Lipca br. a nie 01.08.2020 r.
Nadal BRAK odpowiedzi z waszej strony mimo tego, że wiadomość przez formularz oraz mailowo wysłałem dwukrotnie.
@hipek8 w takim razie masz problem z pocztą, ja widzę wiadomość np. z 6 sierpnia, na która również nie odpowiedziałeś:
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Chętnie pomogę Panu w wyjaśnieniu tej kwestii. Bardzo proszę jednak o kontakt z nami po zalogowaniu do swojego konta Allegro, poprzez ten formularz:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65
W nowym zgłoszeniu proszę powołać się na numer sprawy 10681637
Dodam, że takie procedury stosujemy ze względów bezpieczeństwa danych osobowych. Chcemy mieć pewność, że udzielamy informacji właścicielowi konta.
Tutaj przyczyna blokady z 20 lipca:
Dzień dobry.
Blokada jest wynikiem ograniczeń nałożonych na powiązane konto [...] Do jej usunięcia konieczne jest wyjaśnienie sytuacji na wskazanym koncie.
Nie ja mam problem z pocztą, tylko wy macie problem z odpowiedzią bo screeny z poczty mogę przesłać bez problemu i będzie tam ciągłość korespondencji, żeby zaraz nie było że coś usuwam.
Pytam się po raz kolejny, dlaczego nie ma z waszej strony odpowiedzi ?.
Wysłałem kojony e-mail z zapytaniem o blokadę konta i proszę nie zasłaniać się wypowiedzią typu
"Blokada jest wynikiem ograniczeń nałożonych na powiązane konto [...] Do jej usunięcia konieczne jest wyjaśnienie sytuacji na wskazanym koncie. "
Ponieważ blokada ta nie ma nic wspólnego z moim kontem ale z wami są problemy takie jak ogląda się w dokumencie "Państwo w Państwie".
Jesteście nie poważni, blokujecie konta niewinnych osób robicie to specjalnie i twierdzicie, że to jest zgodne z prawem.
Wiadomość którą przed chwilą do was wysłałem za pośrednictwem "Kontakt Allegro" żeby nie było, że źle wiadomości wysyłam!.
@hipek8 Otrzymałeś już odpowiedź na tę wiadomość:
"Informację na temat zablokowania Pana konta przekazaliśmy w sprawie 10566944".
Nie otrzymałem ponieważ napisaliście do mnie dwie wiadomości o takim samym znaczeniu a ja na obie odpowiedziałem i do dnia dzisiejszego brak jakiego kol wiek kontaktu e-mail z waszej strony.
Kpicie sobie z ludzi ? naprawdę z wami trzeba przez sąd załatwiać tak błahe sprawy jak wasza pomyłka ?.
@hipek8 Tak jak już pisała tutaj @cloudcloud, 6 sierpnia otrzymałeś od nas wiadomość z następującą informacją: "Podstawą nałożenia blokady na Pańskie konto są art. 2.11, 2.13 oraz 8.7 Regulaminu Allegro. Zachęcam do ponownego kontaktu, gdy blokady na innych używanych przez Pana kontach zostaną wyjaśnione."
Oczywiście odpowiedź została do was wysłana oraz ustosunkowana konkretnymi artykułami regulaminu.
Czekam na odpowiedź z waszej strony, w razie gdyście znowu "odpowiedzieli" a ja nie otrzymał bym wiadomości z "nieznanych przyczyn" mam zrobione zrzuty ekranu tego co wysyłam oraz obecnego stanu skrzynki odbiorczej.
No i tak w lewo ,prawo a efektu nie ma.
Oczywiście, że nie ma efektu bo allegro unika odpowiedzi oraz ustosunkowania się do moich wiadomości które są konkretnie wytłumaczone i poparte ich własnym regulaminem.
Allegro gdzie odpowiedź na moją wiadomość ? czekam... Moderator "Ola", "Natalia", czekam na dalszą konwersacje w tej sprawie.
Nie doczekasz się skoro ja wysłałam 7 formularzy fakt, że była noc ale jest już dzień i raczej się doczekam odpowiedzi od bota
Jak dostaniesz zawieszenie/bana/permbana to już koniec wiem coś o tym bo właśnie wczoraj dostałam po tym jak sprzedający "nie dostał opłaconej licytacji" chodź mu wytłumaczyłam to ten zrobił zrzut ekranu a support mnie zbanował więc tak to jest jak cię zbanują to już koniec a jak ktoś z dwoich domowników ma allegro z tym samym ip chodź mają inne dane osobowe na stówę też zbanują konta bo te same IP przecież więc to oczywiste, będę musiała moją rodzinę ostrzec bo allegro ich wrobi w mój problem i wtedy powstanie wspólny problem,
a co ciekawostka dla każdego tutaj jak cię zawieszą to jak poprosisz o rezygnacje przez formularz kontaktowy to nagle ignorują twoją prośbę i tak wyobraźcie sobie, że mam konto zawieszone z smartem i będą mi w przyszły miesiąc i kolejny i tak do wygaśnięcia mojego konta bankowego będą mi podbierać te 11 zł co miesiąc zabierać to będzie już totalne chamstwo a ja już wiem, że tak się stanie oni wiedzą, że nie stać mnie na wytrączenie sprawy w sądzie bo prawnik kosztuję krocie
@Client:97712857, na Twoim koncie widzę dwie wiadomości mejlowe wysłane do nas w sprawie rezygnacji z Allegro Smart! - jedna wczoraj o 23:50, druga dziś o 3:48. Proszę Cię o cierpliwość - nasi doradcy z pewnością Ci odpowiedzą. Nikt nie "ignoruje" Twojej prośby.