anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada mojego konta

pollala
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, od 15 lat mam to samo konto na allegro z którego korzystam przynajmniej raz w miesiącu. Zamawiałam raz na pół roku większą paczkę przypraw z jednego sklepu, wczoraj chciałam to zrobić i okazuje się, że sprzedawca mnie zablokował. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie bo płace od razu, komentarze pozytywne wystawiałam,nigdy nie stało nic aby tak mnie potraktować i ogólnie coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz. Pisałam do nich pytając o co chodzi a w odpowiedzi dostałam tylko informacje, żebym uszanowała ich decyzję. Tylko jak tu uszanować jak ja nic złego nie zrobiłam!! Czy są ma to jakieś rozwiązania? Nie chcę tego podarować ponieważ serio nie zrobiłam nic aby do tego doszło. Pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ech żale na forum tu nic nie dadzą. Pewnie możesz go sobie do UOKiK zgłosić ale to chyba wszystko . Dziwna ta odpowiedź, zwykle jak blokują to notują obok za co i potem dokładnie potrafią powiedzieć np: pobraniówka nieodebrana, obniżenie oceny za winę kuriera czy błędne info wyświetlane przez allegro, wyłudzenie z project, szantaże czy co tam jeszcze się mogło zdarzyć...

Możesz założyć nowe konto i z niego kupić ale jak się skapnie to może zrobić to samo... 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@pollala Zwykle sprzedawcy nie blokują bez powodu ( bo po co tracić klientów). Nie zwracałaś jakiś towarów bez powodu? nie nadużywałaś smarta? itp itd? Jezeli nie to moze być pomyłka. Napisz jeszcze raz podaj numery aukcji, podaj daty płatności i linki do kometarzy - moze to pomoże? Jak nie - to niestety inny sprzedawca lub założenie innego konta i zakup z tamtego konta.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#

Nigdy niczego nie zwróciłam u nich bo zawsze byłam zadowolona, komentarze zostawiałam pozytywne, płatności dokonywałam od razu.

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

@pollala a robiłaś jakieś zwroty do sprzedającego? Niektórzy zamawiają za 42 zł dwa produkty i jeden odsyłają. Wtedy, zazwyczaj sprzedawca może zablokować. Ale jeśli kupujesz raz na pół roku, to może Twój login był bardzo podobny do innego kupującego, który robił takie numery i przez przypadek Cię zablokował? Albo omyłkowo dałaś 5* ale łapkę w dół "nie polecam"? Spróbuj może raz jeszcze napisać do sprzedawcy, ale na spokojnie, bez nerwów. Napisz że robisz u niego regularnie zakupy, że nigdy nie było żadnych problemów z transakcjami, że zostawiałaś pozytywne opinie i nie rozumiesz co się zadziało. 

oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#

Nigdy niczego nie odsyłałam, zawsze pozytywne komentarze bo byłam zadowolona z obsługi i jakości produktów,w moim odczuciu nie wydarzyło się nic co mogłoby doprowadzić do tego zablokowania. 

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

To może faktycznie sprzedawca się pomylił, zamiast dać blokadę komuś z podobnym nikiem do Twojego, omyłkowo wskazał Ciebie. Moderacja na pewno postara się tą kwestię wyjaśnić. 

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Tak to jest jak klient zamawia 10 przedmiotów a następnie 9 zwraca. Ktoś to musi przyszykować te przyprawy, poważyć, nasypać, a później zwrot. Następnie taki zwrócony towar trzeba "przypicować" żeby następny klient się nie zorientował że np. w tych majtkach już ktoś wcześniej chodził. 

W końcu okaże się że jesteś zablokowana już u wszystkich. A nie lepiej stosować zasadę - NIE POTRZEBUJĘ NIE KUPUJĘ?

oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#

Nigdy niczego u nich nie zwróciłam, zamawiałam przyprawy raz na pół roku duże ilości czy sodę oczyszczoną, zawsze płatności dokonywałam od razu, nigdy niczego nie zwróciłam, komentowałam pozytywnie bo byłam zadowolona.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pollala  hmm być może wystawiłeś negatyw innemu sprzedajacemu ( lub wystąpił jakiś inny problem) lecz było to konto tej samej firmy. Czasem firmy mają po kilka kont na allegro i jeśłi na jednym z nich sa problemy wówczas blokują kupujacego na wszystkich swoich kontach.

oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#

Zdarzają mi się negatywne komentarze. Możliwe, że tak było. Jednak to też nie na miejscu, ja gdy jestem nie zadowala to już nie zamawiam od tego sprzedawcy, blokada nie potrzebna.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pollala wskaż proszę numer przykładowego zamówienia, które złożyłaś u tego sprzedawcy. Skonsultuję kwestię Twojej blokady.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#
  • 9cbcdf63-4884-11ed-8de2-71cb61a7fc9e
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

A tylko jeden to sprzedaje?

oznacz moderatorów

pollala
#8 Zapaleniec#

Przyprawy sprzedaje wielu sprzedawców i już nie chodzi nawet o to czy mogę zamówić czy nie ale chcę poznać powód dlaczego to zrobili, bo czuję się potraktowana niesprawiedliwe.

oznacz moderatorów