Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Też tak macie że gdy chcecie coś kupić to wyskakuje komunikat
"Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa." ?
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję
Tak są takie przypadki jak istnieje podejrzenie np: włamania na konto!
Najciekawsze jest to że utworzyłem nowe konto i nie ma blokady.
@Garvol24 Cześć. 🙂 W takim przypadku napisz do nas bezpośrednio przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂
Napisałem i cisza puki co.
Wygląda na to jakby na tamtym koncie doszło do włamania, ale jakiś "przekrętów".
Sam jestem ciekaw co takiego zrobiłem nie tak.
W smsie z kodem weryfikacyjnym życzą udanych zakupów 🙂
Do czasu wyjaśnienia niczego nie podawaj.