Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z anulowaniem zakupu:
Mianowicie po wybraniu produktu poprzez (Kup teraz) oraz przejściu do metody płatności chciałem wrócić lecz przedmiot został kupiony i sprzedawca czeka na opłate, nie chcę tego produktu i chciałbym anulować zakup, jak to zrobić
@konradxd1199 Cześć. Widzę, że sprawa dotyczy Allegro Lokalnie, na którym nie ma możliwości anulowania zamówienia (które złożyłeś). Zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 5 dniach, jeśli go nie opłacisz.
Zatem nie poniosę żadnych konsekwencji w postaci jakiejkolwiek opłaty?
Nie poniesiesz, tam dochodzi do zakupu po opłaceniu.
Napisz do sprzedawcy ,przeproś za pochopną decyzję o zakupie . Pamiętaj że sprzedawca może otrzymać tylko zwrot prowizji a koszty wystawienia i ewentualnego promowania są bezzwrotne i ponosi on straty .