Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dokonałam zakupu u kilku sprzedawców. Kwota została zaksięgowana w banku.
Jeden ze sprzedawców ze względu na brak towaru chce zwrócić mi pieniądze.
Dlaczego w związku z powyższym w moim banku pojawiła się blokada z Allegro na kwotę pomniejszoną o zwrot?
I tu moje pytania!
1. Wprowadzona blokada uniemożliwiła mi płatności z konta, co moim zdaniem jest to działanie bezprawne.
2. Jak długo mama czekać na rozwiązanie tej sprawy.
W tej historii kompletnie nic się nie klei.
@Client:100920726 Proszę Cię o bezpośredni kontakt z bankiem, w którym masz konto. Niestety na Gadane nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.
@Client:100920726 To jest do wyjaśnienia z bankiem a nie z Allegro.