Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje konto glownie wykorzystuje do zakupów. Specjalnie z tego powodu zapłaciłem za Smart-a. Od niespełna tygodnia nie mogę niczego zakupić (nie można wyjść z koszyka do płatnosci) - występuje popup że konto jest zablokowane. Żadnej informacji dlaczego, na jak długo i gdzie można się odwołać. Czy to co mnie spotkało to świadectwom jakości usług serwisu allegro.pl ? Jak można wyjaśnić te sytuację? Napisałem dwie wiadomości w pomocy - bez echa. Czatu allegro nie mogę znaleźć i uruchomić by porozmawiać z kimś z obsługi serwisu. Konto mam już długo na serwisie ale taka przykrość spotkała, nie pierwszy raz - i to jeszcze w okresie największych potrzeb zakupów. Proszę o pomoc i konsekwencje wobec winnych tej sytuacji.
Bo sprawie zawieszenia konta jest tylko formularz, ale może moderatorzy się wypowiedzą: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@matsu_marucin Dziś, o godz. 16;09 wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w sprawie blokady konta, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę i prześlij nam proszę to, o co poprosił Cię nasz pracownik.
Odnalazł maila w koszu (nie rozumie jak on i wiele innych tam trafil). Odpowiedzialem na maila od kogoś z serwisu obsługi- czekam na odpowiedź. Blokada konta zakupowogo na podstawie tego punktu nawet jeżeli są wątpliwości z państwa strony to totalne nieporozumienie - moja ocena serwisu spadła drastycznie. Jest mi naprawdę bardzo przykro z tego powodu.