anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokowanie kupującego, który kupił towar i sam go uszkodził i zgłosił po kilku dniach uszkodzenie

melisska-pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

Sprzedajemy od niedawna na platformie, niestety słyszałam o takich przypadkach ale nie sądziłam, że spotka i mnie.. Klientka kupiła produkt (ręcznie szytą scrunchie) - była piękna oraz posiadam zdjęcia/filmik z procesu pakowania. Paczka do niej doszła kolejnego dnia od wysyłki, minęło 5 dni od odebrania i nagle wysyła wiadomość, że gumka jest porwana a zdjęcie nie wyraźne i bardzo dziwnie bokiem zrobione. Ewidentnie była wyszarpana wręcz, na siłę uszkodzona. Twierdzi, że transport.. Zapytałam o lepszej jakości zdjęcia i prosiłam o wyjaśnienie dlaczego od razu po otrzymaniu paczki nie wysłała wiadomości.. Cisza... co z tym fantem zrobić ? ;( 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Jak w transporcie to poproś protokół szkody, zrobiła? A to jest reklamacja to musisz się do niej odnieś i masz na to 14dni od chwili zgłoszenia, możesz uznać możesz odrzucić, możesz prosić o odesłanie w celu rozpatrzenia ale rozpatrzyć musisz bo inaczej będzie uznana.

oznacz moderatorów