Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W tamten poniedziałek sprzedający zlecił zwrot środków na moje konto vabkowe. Upłynęło już 7 dni roboczych a pieniędzy brak. Do kogo się odezwać aby się dowiedzieć co się dzieje z pieniędzmi?
@Client:39396831 Czy przyszedł email od Allegro potwierdzajacy zwrot?
Dostałem jakiegoś maila od sprzedającego, że zlecił zwrot kosztów na moje konto przez Allegro finanse. Od 7 dni roboczych cisza.
@Client:39396831 Skąd wiesz, że zwrócił? Jeśli pieniędzy nie ma, to może nie zwrócił. Skontaktuj się z nim i to wyjaśnij. Będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam się upomnij o pieniądze. W Dyskusji pomoże Ci pracownik Allegro, a sprzedawca ma obowiązek w nej uczestniczyć.
Na zwrot pieniędzy czekam od 8 stycznia. Pora chyba na rozpoczęcie dyskusji z pomocą pracownika allegro.
@Client:39396831 Jak zwróci to mail przychodzi od All, raczej nie zwrócił.
@Client:39396831 Złóż wniosek do POK, możesz ponieważ sprzedawca nie zwrócił Ci środków: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:39396831 Podaj mi proszę numer ofety, której dotyczył ten zwrot. Sprawdzę czy Sprzedający zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, ale potrzebuję trochę więcej informacji.
@_HolaOla_ e14858f3-c356-11ea-88ba-55009d8f3d3c Czy to ten numer?.
@Client:39396831 To jest numer zamówienia, ale on też jest ok. Sprawdzę historię zwrotu dla Ciebie i zaraz wracam z informacją.
@Client:39396831 Niestety potrzebuję jednak numeru oferty, której dotyczy sprawa. Sprawdzisz go np. w zakładce Kupione, po kilknięciu w "Szczegóły zakupu":
Lub na samym dole strony z ofertą, z której skorzystałeś, pod polem "O Sprzedającym".
@_HolaOla_ Znalazłem 4 nymery. Na telefonie ciężko działać.
ae2e7884-5204-11eb-8df4-bfa126c215a8
Może któryś będzie dobry
@Client:39396831 Dziękuję, już wszystko mam. Zwrot z zamówienia ae2e7884-5204-11eb-8df4-bfa126c215a8 został zlecony przez Sprzedającego w naszym systemie, ale dopiero dziś. Środki na Twoim rachunku powinny pojawić się maksymalnie do końca jutrzejszego dnia.
Wcześniej podałeś jednak inny numer zamówienia - e14858f3-c356-11ea-88ba-55009d8f3d3c, czy tutaj też masz problem ze zwrotem?
@_HolaOla_ Olu, czy nie jest tak, że jeśli sprzedawca zleci zwrot pieniędzy, a nie ma wystarczających środków na AF, to ten zwrot czeka, aż się tam uzbiera wystarczająca ilość pieniędzy i dopiero wtedy samo się realizuje?
@WREDZIA-W1 Tak, jeśli Sprzedający nie ma wystarczających środków, może zlecić zwrot wpłaty. Wówczas jeśli środki pojawią się w ciągu 24 godzin, zwrot wpłaty zostanie wykonany automatycznie.
@_HolaOla_ Dziękuję 🙂 Czyli zwrot czeka tylko 24 h? Po tym czasie już nie? Jak pieniądze przyjdą za dwa dni, trzeba go ponowić?
@WREDZIA-W1 Dokładnie tak, jeśli po 24 godzinach od zlecenia nadal nie będzie wystarczających środków w Allegro Finanse do realizacji zwrotu, zostanie on anulowany.
@Client:39396831 Wyjaśnione, załatwione, sprzedawca podał zły nr zamówienia, przecież można sprawdzić, jest w historii.😁
@_HolaOla_ Ok. Już wszystko wiem. Dzięki 🙂
@WREDZIA-W1 Nie wiedziałaś?🤗