anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak środków na koncie po uplywie tygodnia.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:39396831
#7 Wielbiciel#

Witam. W tamten poniedziałek sprzedający zlecił zwrot środków na moje konto vabkowe. Upłynęło już 7 dni roboczych a pieniędzy brak. Do kogo się odezwać aby się dowiedzieć co się dzieje z pieniędzmi? 

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:39396831 Czy przyszedł email od Allegro potwierdzajacy zwrot?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:39396831
#7 Wielbiciel#

Dostałem jakiegoś maila od sprzedającego, że zlecił zwrot kosztów na moje konto przez Allegro finanse. Od 7 dni roboczych cisza. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:39396831 Skąd wiesz, że zwrócił? Jeśli pieniędzy nie ma, to może nie zwrócił. Skontaktuj się z nim i to wyjaśnij. Będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam się upomnij o pieniądze. W Dyskusji pomoże Ci pracownik Allegro, a sprzedawca ma obowiązek w nej uczestniczyć.

oznacz moderatorów
Client:39396831
#7 Wielbiciel#

Na zwrot pieniędzy czekam od 8 stycznia. Pora chyba na rozpoczęcie dyskusji z pomocą pracownika allegro. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:39396831 Jak zwróci to mail przychodzi od All, raczej nie zwrócił.

oznacz moderatorów
milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@Client:39396831 Złóż wniosek do POK, możesz ponieważ sprzedawca nie zwrócił Ci środków: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39396831 Podaj mi proszę numer ofety, której dotyczył ten zwrot. Sprawdzę czy Sprzedający zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, ale potrzebuję trochę więcej informacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:39396831
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  e14858f3-c356-11ea-88ba-55009d8f3d3c Czy to ten numer?. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39396831 To jest numer zamówienia, ale on też jest ok. Sprawdzę historię zwrotu dla Ciebie i zaraz wracam z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39396831 Niestety potrzebuję jednak numeru oferty, której dotyczy sprawa. Sprawdzisz go np. w zakładce Kupione, po kilknięciu w "Szczegóły zakupu": 

_HolaOla__0-1612955833410.png

Lub na samym dole strony z ofertą, z której skorzystałeś, pod polem "O Sprzedającym". 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:39396831
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  Znalazłem 4 nymery. Na telefonie ciężko działać. 

ae2e7884-5204-11eb-8df4-bfa126c215a8

Screenshot_2021-02-10-12-30-37-487_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2021-02-10-12-30-27-275_com.android.chrome.jpg

 Może któryś będzie dobry

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39396831 Dziękuję, już wszystko mam. Zwrot z zamówienia ae2e7884-5204-11eb-8df4-bfa126c215a8 został zlecony przez Sprzedającego w naszym systemie, ale dopiero dziś. Środki na Twoim rachunku powinny pojawić się maksymalnie do końca jutrzejszego dnia. 

Wcześniej podałeś jednak inny numer zamówienia - e14858f3-c356-11ea-88ba-55009d8f3d3c, czy tutaj też masz problem ze zwrotem? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Olu, czy nie jest tak, że jeśli sprzedawca zleci zwrot pieniędzy, a nie ma wystarczających środków na AF, to ten zwrot czeka, aż się tam uzbiera wystarczająca ilość pieniędzy i dopiero wtedy samo się realizuje?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 Tak, jeśli Sprzedający nie ma wystarczających środków, może zlecić zwrot wpłaty. Wówczas jeśli środki pojawią się w ciągu 24 godzin, zwrot wpłaty zostanie wykonany automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Dziękuję 🙂 Czyli zwrot czeka tylko 24 h? Po tym czasie już nie? Jak pieniądze przyjdą za dwa dni, trzeba go ponowić?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 Dokładnie tak, jeśli po 24 godzinach od zlecenia nadal nie będzie wystarczających środków w Allegro Finanse do realizacji zwrotu, zostanie on anulowany.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:39396831 Wyjaśnione, załatwione, sprzedawca podał zły nr zamówienia, przecież można sprawdzić, jest w historii.😁

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ok. Już wszystko wiem. Dzięki 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Nie wiedziałaś?🤗

oznacz moderatorów