Brak danych do przelewu tradycyjnego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie otrzymałam danych do przelewu tradycyjnego, na mailu również brak info o przelewie. Po anulowaniu i ponownym zakupie towaru wyskakuje opcja płatność przy odbiorze. Place tylko przelewem tradycyjnym i nigdy nie było z tym problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skontaktuj się ze sprzedającym, a może przeoczyłeś i tak opcja dostawy była od początki "odbiór osobisty"?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Często kupuje u tego sprzedawcy i nigdy nie było problemów. Opcja przelewu tradycyjnego była możliwa. Zrobiłam zakupy u innego sprzedawcy i problem jest takim sam..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@88413676 Na Twoim koncie widzę dwa anulowane zamówienia tych samych produktów. Jedno z rozpoczętą płatnością przelewem tradycyjnym (81af2830-77fb-11ed-b749-dd75a5220845) i jedno z płatnością przy odbiorze (fa752ac0-77fc-11ed-86d3-a3abc2e9b79b). Jak wspomniałam oba są anulowane, pozostaje więc dokonanie ponownego zakupu i wybranie formy płatności, którą preferujesz. Mam nadzieję, że tym razem nie wystąpią żadne problemy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety dalej nic się nie zmieniło. Przed chwilą zrobiłam zakupy na próbę i nadal nie mam wygenerowanego blankietu z przelewem ( ta opcja jest pomijana, przechodzę przez wybór opcji dostawy potem płatności - wybieram przelew tradycyjny, zatwierdzam i tutaj zaczyna się problem- od razu widzę info że coś poszło nie tak z płatnością 😠) Na obecna chwilę nie widzę nawet opcji szybkiego przelewu...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ja mam dokładnie ten sam problem. Kupuje anuluje i ciągle to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W kompie czy apce?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Apka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To wyczyść albo przeinstaluj bo z apką często są problemy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przeinstalowałam na nowo i nic to nie pomogło. Założyłam nowe dodatkowe konto i tam jest ten sam problem. Coś mi się zdaje, że problemy się zaczęły po pobraniu aktualizacji allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@88413676 Spróbuj zaktualizować aplikację 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic z tego. Robiłam już wszystko co możliwe włącznie z założeniem nowego dodatkowego konta. Tam mam taki sam problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@88413676 @marta_88_vip Spróbujcie proszę opłacić zamówienie ponownie z poziomu przeglądarki. Zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Polecam napisać maila do centrum pomocy allegro, ja tak zrobiłam i sprawa jest w toku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również sprawa zgłoszona. Czekam druga godzine na rozwiazanie sytuacji