anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak darmowego zwrotu mimo, że widniał w zakładce sprzedawcy

jupiter369
#8 Zapaleniec#

Witajcie, 

Zakupiłam produkt od firmy - forma wysyłki paczkomat 8,99 lub kurier InPost 13,41. W zwrotach widniał kurier InPost jako darmowa opcja zwrotu.

Wybralam zatem kurier InPost jako dostawcę aby mieć darmową możliwość zwrotu tym samym sposobem. Dzisiaj generuje zwrot a w opcjach nie ma żadnej darmowej wysyłki - jest jedynie paczkomat 12.99 zł i kurier 19.99 zł. 

Napisalam do sprzedawcy aby wyjasnic to ale mam wrażenie, że informacje które podał wprowadziły mnie w błąd. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

serwis-texas
#21 Demiurg#

@jupiter369 

A można link do oferty?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jupiter369 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jupiter369
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia: 84966e40-0514-11ee-bdc8-af5bf94716c4 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jupiter369 dziękuję, już sprawdzam tę sytuację i jak tylko będę miała dla Ciebie informacje, wrócę tutaj ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jupiter369 niebawem dostaniesz wiadomość mailową od nas w sprawie tego zwrotu, ale generalnie rzecz biorąc Twój problem wynika z tego, że wybrałeś metodę dostawy, w której to sprzedający ma umowę z Inpost, stąd też nie możesz wygenerować darmowego zwrotu w naszym systemie. Zdaję sobie sprawę, że ich nazwa brzmi bardzo podobnie, dlatego żeby uniknąć takiej sytuacji w przyszłości, polecam abyś korzystał z metod dostawy z "Allegro" w nazwie, wówczas problemu na pewno nie będzie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jupiter369
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź i pomoc 🙂 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@jupiter369 a dostawa była allegro ... InPost czy zwykły ...inPost?

oznacz moderatorów