Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wybraniu produktów i przeniesieniu do koszyka, nie mogę wykść do koszyka i dokonać płatności i zakupu.
Pokazuje się granatowy pasek z informację o regulaminie , ale zakupu nie mogę dokonać. Na koncie allegro tylko kupuję i pierwszy raz to mi się zdarzyło, sprawdzałem na 2 przeglądarkach.
@armet2 a przypadkiem nie wrzuciłeś za dużo do koszyka przedmiotów? Może się zapchał 😀
Może napisz do pomocy allegro powinni pomóc
Napisałem też do allegro i poprosili o zrzut ekranu z w/w problemem
@armet2 Dziękuję, czy wykonałeś wszystkie kroki, które wskazał Ci nasz pracownik w wiadomości mailowej?
Dalej brak dostępu do mojego koszyka.
Nie możesz to poproś tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d
@armet2 Czy możesz przesłać mi zrzut lub zdjęcie swojego ekranu przedstawiające tę sytuację?
Problem nie rozwiązany, planuję założyć nowe konto, ponieważ nie jestem w stanie tego rozwiązać, a allegro też mi wiele nie pomaga?
@armet2 na obrazku to wygląda jakby użytkownik nie był zalogowany (czy dane zostały wymazane?). Mam rozumieć że jesteś zalogowany i dopiero po przejściu do koszyka pokazuje Ci się to co na załączonym zrzucie?
Dokładni tak jak piszesz, wybieram produkt ( po zalogowaniu oczywiście), wrzucam do koszyka i jak przechodzę do koszyka wyświetla sie to co przesłałem, wracam do ofert i jest wszystko O.K. mogę wszystko oglądać i jestem zalogowany, ale do koszyka nie mogę wejśc.
Hura, zaczeło działać i jest jak dawniej, dzięki za zainteresowanie się moim problemem.