anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak dostępu do opinii

GhostBoySquad
#8 Zapaleniec#

Witam. Czy tylko ja mam problem z dostępem do opinii przy przeglądaniu towarów i produktów , czy jeszcze ktoś tak ma? Przy próbie wejścia w opinie, wyskakuje komunikat spróbuj ponownie, lub wróć na stronę główną. Prosiłbym o info i pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdziłem i ma dostęp, może wyczyść przeglądarkę, Moze daj jakiś przykład oferty.

oznacz moderatorów

GhostBoySquad
#8 Zapaleniec#

Korzystam z apki... 

A brak dostępu do opinii mam praktycznie na wszystkich ofertach i produktach... 

oznacz moderatorów

GhostBoySquad
#8 Zapaleniec#

Niestety czyszczenie też nie pomaga... 

Dalej brak dostępu do opinii... 

Poza tym wszystko działa jak należy... 

Może jeszcze ktoś się wypowie lub ma podobny problem... 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@GhostBoySquad Wykonaj proszę poniższe kroki: wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka), sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu/w aplikacji. Jeśli dalej będzie występować, prześlij nam nagranie lub zrzuty ekranu przez formularz kontaktowy.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GhostBoySquad
#8 Zapaleniec#

Witam. 

Niestety pomimo czyszczenia, problem dalej występuje. 

Swoje zakupy opieram w dużej mierze na opiniach innych, dlatego jest to dla mnie tak ważne... 

Spróbuję skontaktować się z Wami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 

Dziękuję i pozdrawiam. 

oznacz moderatorów