Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nagle zniknęły dotychczasowe możliwości zapłaty - jeszcze rano za kupowany przedmiot płaciłam kartą, którą miałam w opcjach płatności - teraz system wymaga wprowadzenia jej od nowa. Nie widzę też możliwości zapłaty BLIKIEM. Co jest powodem?
Może jest awaria
Nagle zniknęły dotychczasowe możliwości zapłaty - jeszcze rano za kupowany przedmiot płaciłam kartą, którą miałam w opcjach płatności - teraz system wymaga wprowadzenia jej od nowa. Nie widzę też możliwości zapłaty BLIKIEM. Co jest powodem?
@joaska333 nie udało mi się powtórzyć błędu, nie widzę też podobnych zgłoszeń. Czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki lub trybu incognito? Czy upewniłaś się, że jesteś zalogowana na koncie, na którym masz zapisaną kartę płatniczą?