Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na początku listopada kupiłam plecak w sklepie StrongShop21, za który do tej pory nie dostałam faktury, mimo upominania się. Ponadto cena na fakturze była sporo niższa niż ta, którą faktycznie zapłaciłam. Sklep wyjaśnił, że cena, za którą zakupiłam plecak obejmuje koszty, które ponosi sklep, czyli opłaty Allegro, koszty podatkowe itd. Z racji tego, iż plecak był wysyłany z hurtowni, z którą sklep współpracuje, to oni wystawili fakturę, a sklep wystawia oddzielną. Miałam ją dostać 26 listopada, a nie mam jej do tej pory. Dziękuję za pomoc.
Nie dostałaś faktury a widzisz jaka jest na niej cena?
mimo wszytsko kwestie faktur omawiaj ze sprzedawcą
@Epcia34 powinnaś wyjaśniać to ze sprzedającym, w razie trudności, możesz założyć dyskusję, a w niej poprosić o nasza pomoc. Taka opcja pojawi się po 24h od otwarcia dyskusji.
Tak nie może być Fv musi opiewać na tyle za ile kupiłeś i zapłaciłeś za plecak podany w ofercie, załóż dyskusję inaczej tego nie wyjaśnisz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Epcia34 To jest wszystko na opak. Skoro fakturę już dostałaś nie możesz domagać się drugiej faktury. Ewentualnie sprzedający może wystawić fakturę za pośrednictwo w sprzedaży ale pozostaje wątpliwość czy sprzedający pośredniczy skoro nawet faktury wystawić nie potrafi. Pośredniczy Allegro.
Skoro zakładasz dyskusję to nie zgłaszaj problemu braku faktury bo ją już masz lecz zgłoś problem niezgodności zapłaty z kwotą na fakturze. Masz prawo domagać się zwrotu nadpłaty.
ps. faktura którą masz powinna być wystawiona dla sprzedającego a nie dla ciebie, natomiast sprzedający powinien wystawić swoją fakturę. Skoro zrzekł się z takiego prawa to znaczy że nie chce od ciebie pieniędzy. Podziękuj, niech zwróci różnicę.