Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Dzisiaj około południa po otrzymaniu informacji, że mój produkt Airfryer Xiaomi, który mam na liście ulubionych jest tańszy u sorzedawczy Xiaomi oficjalny sklep.Dokonałam zakupu czym prędzej, bo ilość była ograniczona i do teraz nie mam żadnej informacji pozakupowej, martwię się, bo płatność na koncie bankowym widnieje jako allegro a w aplikacji allegro czy na stronie www nic, kompletnie. Dokonałam zakupu przez aplikację Goodie Cashback tak jak to robię zwykle ale pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja. Jestem zmartwiona, dlatego proszę o pomoc.
Cześć, @Client:120911250. Zakup zrealizowałaś z drugiego konta Client:49[...]70 i dlatego nie widzisz go na koncie, z którego napisałaś ten post 🙂
Sprzedający dodał już numer przesyłki do Twojego zamówienia.
jestem zmartwiona, własnym bałaganem zapewne. wiele kont to można się pogubić.☹️
Po co wam tyle kont
po co to musieć ogarniac