Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
4 IV zamówiłam trzy opakowania herbaty. Gdy nie doszła, rozpoczęłam dyskusję. Allegro wezwło kupującego do odpowiedzi - cisza. Chciałam kontynuować dyskusję, ale okazało sie, ze zamówienia nie ma już na mojej liście, dyskusja także zniknęła. Nie mogę zatem złożyć reklamacji, bo nie mam nazwy sprzedającego, ani numeru transakcji.
A czy przypadkiem nie ma tego tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Bo reszta odpowiedzi zależy gdzie był zakup bo są dwa serwisy i czy od firmy czy osoby prywatnej ?
Nie, w tym wypdku nie zapłaciłam, więc sprzedawca jest OK.
> 4 IV zamówiłam trzy opakowania herbaty. Gdy nie doszła, rozpoczęłam dyskusję.
Nie rozumiem skoro nie zapłaciłaś to po co dyskusja i zadyma 😞
> w tym wypdku nie zapłaciłam,
Mi też się wydawało, że zapłacone 🙂
Bo chodzi o zupełnie inną transakcję.
Opisz wszystko, podaj datę zakupu, nazwę przedmiotu i poproś Allegro o pomoc przez formularz kontaktowy. Jeśli zakup został usunięty z zakładki, Allegro Ci go przywróci, albo otrzymasz dane sprzedawcy. Formularz jest tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
W ostateczności będziesz mogła skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.
Dzięki, już wysłałam
Allegro lokalne, czy może mi ktoś wytłumaczyć, kto to stworzył i w jakim celu? 2 miesiące temu kipiłam kilka przedmiotów za które zapłaciłam, a ich nie otrzymałam. Kontakt ze sprzedającym-brak, ingerencja allegro nieskuteczna, a sprzedający dalej wystawiają przedmioty!?
@aleks852 Wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia