Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
Jestem sprzedawcą/producentem i już 5 razy kontaktowałem sie z allegro dostałem czas spotaknai etc. i nikt nie dzwoni nie odpowiada. Kiedyś było szybko i sprawnie a teraz nie wie co sie dzieje..
Zajęci są!
@CarlaMoreno przykro mi, ale nie widzę, żadnego zgłoszenia z Twojej strony. Skontaktuj się z nami przez formularz. Możesz do nas napisać na czacie lub zamówić rozmowę z konsultantem.
Wszystko się zmieniło, zmiany , nie zawsze możesz liczyć na pomoc doradców , na odpowiedzi mailowej trzeba czekać od 3 do 5 miesięcy i nie możesz być pewny że otrzymasz odpowiedź
Mam podobny problem i nie można wysłać zgłoszenia oraz nawiązać jakiegokolwiek kontaktu z powodu wadliwego formularza który wymaga wyboru "zakupu" z listy na której tego "zakupu" nie ma. Na tej liście są tylko zakupy odebrane, tymczasem Allegro zagubiło przesyłkę i w związku z tym nie mogła być odebrana. Oczywiście "super inteligent" który wymyślił formularz nie przewidział takiej sytuacji, chociaż wydawało mu się że wszystko potrafi przewidzieć. Nie będę z listy wyboru wskazywał jakiegokolwiek innego zakupu, żeby nie robić problemów uczciwym i porządnym sprzedającym, z których jestem zadowolony. Wina leży po stronie Allegro i obsługi przesyłek.
Bo jest taka zasada. Umiesz liczyć, licz na siebie.