Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zamawiałam ostatnio przedmiot na allegro, towar jeszcze nie został wysłany i zrezygnowałam z zakupu. Zdaję sobie sprawę, że sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy, a termin jeszcze nie minął. Jednak martwi mnie brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu, mimo moich próśb w postaci sms nie oddzwania. Co zrobić kiedy minie termin zwrotu pieniędzy? Dyskusji niestety nie będę mogła założyć, ponieważ jest informacja, ze przy anulowanym zakupie nie ma takiej możliwości.
@Client:44680719 nie martw się na zapas, napisz po 14 dniach podpowiemy co i jak 😉
@Client:44680719 W takiej sytuacji Dyskusję zastępuje ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Pisz i proś Allegro o pomoc. Sprzedawca, zgodnie z przepisami, ma zwrócić wpłatę n i e z w ł o c z n i e - 14 dni to termin ostateczny.
Bardzo dziękuję! jutro spróbuję się po raz kolejny skontaktować ze sprzedawcą , jeśli się nie uda, skorzystam z formularza, jeszcze raz dziękuję 😊