anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu ze sprzedającym

Erfik8
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, sprawa wygląda w następujący sposób - na innym koncie zamawiałem ze sklepu 2 przedmioty. Niestety nie udało się odebrać zamówienia. Zamówienie nie zostało też anulowane. Próbuję się skontaktować ze sprzedającym w celu przekazania faktury za zamówienie. Zamówienie było już realizowane ponad 2 miesiące temu, do dziś nie dostałem odpowiedzi. Chciałbym się dowiedzieć czy administracja allegro może w jakiś sposób się z właścicielem konta skontaktować? 
Będę wdzięczny za odpowiedź

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Erfik8 Oczywiście, możemy pomóc. Napisz do nas proszę przez formularz z konta, którego dotyczy zgłoszenie. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co nie ma go już na Allegro?

oznacz moderatorów