Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z reklamacja dysku twardego. Kupilem go pol roku temu, dysk ulegl uszkodzeniu, zadzwonilem do sprzedajacego. Kontakt byl bardzo slaby z jego strony, mowie o problemie a on ze mozemy porozmawiac rownie dobrze o pogodzie i mam wyslac mejla. Wyslalem maila 26 kwietnia ktory pokazuje ewidentny problem z dyskiem wraz z nagraniami jego pracy, do teraz nie mam odpowiedzi. Dzwonilem pare dni temu, uslyszalem ze mam sie uzbroic w cierpliwosc i sprzedawca sie rozlaczyl gdy probowalem cokolwiek powiedziec. Dlatego od razu oddzwonilem i poczta glosowa 🙂 Od tamtego czasu brak totalnego kontaktu. Co wedlug was powinienem zrobic? Otworzyc "dyskusje" czy probowac w inny sposob droga prawna?
Dyskusji nie otworzysz , zbyt późno , napisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@Stasiu956 Ty nigdzie nie dzwoń, tylko pisz. Gdy dzwonisz, zazwyczaj nie przyniesie to efektu i sprzedawca będzie Cię zwodził. Wszystkie ustalenia musisz mieć na piśmie. Otwórz spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Jeśli minęło 180 dni od zakupu, nie otworzysz sporu, wtedy poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.