Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu złożyłam zamówienie , które natychmiast anulowałam. Niestety PayPo zdążyło je opłacić. Jestem obciążona przez PayPo tą kwotą ,ponieważ mija termin spłaty a zwrotu nadal nie otrzymali. Czy ktoś wie co powinnam zrobić?
Sprzedawca nie oddał pieniędzy do PayPo. Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i pieniądze odda. Będziesz potem mieć nadpłatę w PayPo. O jej zwrot poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088&subjectId=24354965-3...
@41615018 a był mail że sprzedawca dokonał zwrotu ?
Jeśli zdecydujesz się zwrócić towar, wybierz opcję [Zwróć część lub całość zakupu], znajdziesz ją w szczegółach Twojego zakupu. Następnie wypełnij dane i kliknij [Odstępuję od umowy] oraz odeślij sprzedawcy zwracane przedmioty. Jeśli wszystko przebiegnie bez problemów i sprzedawca potwierdzi zwrot, wymaganie Twojej płatności zostanie anulowane – zobaczysz to w Szczegółach zakupu, w części Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Nie poniesiesz w związku z tym żadnych kosztów – poza ewentualnym kosztem odesłania przesyłki do sprzedającego.
@41615018 czy wysokość spłaty wynosi tyle ile całość anulowanego zamówienia? Czy część została zwrócona i kwota spłaty się zmniejszyła? Wyjaśnię to dla Ciebie, ponieważ widzę, że Sprzedający dokonali zwrotów, ale potrzebuję tą informację, żeby wiedzieć co się stało.