anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu ze sprzedawcą , brak towaru, brak zwrotu pieniędzy

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Witam ,mam problem ponieważ wygrałam licytację na allegro, przesłałam natychmiast pieniądze za zamówiony towar 2 kwietnia 2020 r i nie mam nic do tej pory. Pani nie odbiera telefonów, nie odpisuje ani na wiadomości sms ani , pocztą meilową ani przez allegro. Co z tym zrobić?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

pinsplash
#21 Demiurg#

@mandragorana Loguje się do Allegro? Rozpocznij dyskusję - to często pomaga.. https://allegro.pl/dyskusje/nowa

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Jest okienko ale nic nie reaguje klikam na strzałkę  przy okienku wybierz zamówienie i nic się nie dzieje

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To było Allegro, czy Allegro Lokalnie? Zapłata przez Allegro, czy bezpośrednio na konto?

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

Jeśli nic nie pomoże, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Allegro , pieniążki zostały przelane przez payu

oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Formularz z listą się nie rozwija;(

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Masz zakup z zakładce Kupione? Jeśli nie, poproś Allegro o przywrócenie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc

oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Mam wpisuje nr zakupu i nic dalej się nie dzieje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mandragorana Poproszę o numer lub link do oferty, której dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

(9103336329) od JollyChic_PL

oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

 

Nr 96c47e81-74f9-11ea-b8b5-175cd5137d23
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mandragorana Niestety nie mogę opublikować tutaj zrzutu, który dołączyłaś, ponieważ znajduje się na nim wiele danych osobowych, ale bardzo za niego dziękuję. Dzisiaj o godzinie 18. 56 została rozpoczęta dyskusja ze sprzedającym, który teraz zgodnie z zasadami ma 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mandragorana
#7 Wielbiciel#

Dziękuje, zobaczymy czy chociaż się odezwie. Dziękuje jeszcze raz i będę w kontakcie. Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Na czym polegał problem z rozpoczęciem dyskusji?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Z opisu, który zamieściła tutaj autorka wątku nie jestem w stanie tego stwierdzić. Z naszej strony wszystko działa prawidłowo. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów