Brak kontaktu ze sprzedawcą , brak towaru, brak zwrotu pieniędzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ,mam problem ponieważ wygrałam licytację na allegro, przesłałam natychmiast pieniądze za zamówiony towar 2 kwietnia 2020 r i nie mam nic do tej pory. Pani nie odbiera telefonów, nie odpisuje ani na wiadomości sms ani , pocztą meilową ani przez allegro. Co z tym zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mandragorana Loguje się do Allegro? Rozpocznij dyskusję - to często pomaga.. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest okienko ale nic nie reaguje klikam na strzałkę przy okienku wybierz zamówienie i nic się nie dzieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To było Allegro, czy Allegro Lokalnie? Zapłata przez Allegro, czy bezpośrednio na konto?
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli nic nie pomoże, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro , pieniążki zostały przelane przez payu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Formularz z listą się nie rozwija;(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz zakup z zakładce Kupione? Jeśli nie, poproś Allegro o przywrócenie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam wpisuje nr zakupu i nic dalej się nie dzieje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mandragorana Poproszę o numer lub link do oferty, której dotyczy sprawa.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
(9103336329) od JollyChic_PL

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mandragorana Niestety nie mogę opublikować tutaj zrzutu, który dołączyłaś, ponieważ znajduje się na nim wiele danych osobowych, ale bardzo za niego dziękuję. Dzisiaj o godzinie 18. 56 została rozpoczęta dyskusja ze sprzedającym, który teraz zgodnie z zasadami ma 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje, zobaczymy czy chociaż się odezwie. Dziękuje jeszcze raz i będę w kontakcie. Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Na czym polegał problem z rozpoczęciem dyskusji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Z opisu, który zamieściła tutaj autorka wątku nie jestem w stanie tego stwierdzić. Z naszej strony wszystko działa prawidłowo.
Moderatorka