anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu ze sprzedawcą dotyczące reklamacji urządzenia

TranSilesia
#7 Wielbiciel#

[edycja]

 

ZAMÓWIENIE

 

Nr ea1cc142-45f1-11eb-a49e-45700f4d6789

brak kontaktu celem złożenia reklamacji 

urządzenie jest felerne a przysługuje mi gwarancja do niego 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@TranSilesia skontaktuj się ze sprzedawcą poprzez dyskusję

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

skorzystaj z prawa reklamacji z tytułu rękojmi

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Skąd wiedza, że rękojmia nie została wylaczona?

Skąd wiedza, że kupujący to konsument? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
 
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TranSilesia Skontaktuj się ze sprzedawcą przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż reklamację. Najlepiej nie powołuj się na żadną gwarancję, tylko na obowiązkową 2-letnią rękojmię. Przy rękojmi masz zazwyczaj więcej praw. Zapytaj o adres do odesłania towaru. Wysyłki reklamacyjne na koszt sprzedawcy. Po 24 godzinach od rozpoczęcia Dyskusji możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TranSilesia widzę, że w ofercie jest zarówno dwuletnia rękojmia jak i dwuletni okres gwarancyjny. Jeżeli sprzedający nie odpowiada na Twoje wiadomości to załóż proszę dyskusję, w razie potrzeby po 24h będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro. Mam nadzieję, że dojdziecie do porozumienia i sprawę uda się szybko rozwiązać.    

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

TranSilesia
#7 Wielbiciel#

minęły 180 dni od daty sprzedaży i dyskusji nie da się założyć 

ale jest kontakt bezpośredni ze sprzedającym 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TranSilesia czy dobrze rozumiem, że sprzedający odpisał na Twoją wiadomość? I teraz masz z nim kontakt? Napisz proszę coś więcej, chętnie pomogę rozwiązać ten problem ale potrzebuję więcej informacji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji nie jest ci potrzebny sprzedawca. Możesz złożyć reklamację z tytułu gwarancji bezpośrednio w serwisie gwaranta podanym w karcie gwarancyjnej.

Wyjątkiem może być sytuacja gdzie sam sprzedawca jest gwarantem.

oznacz moderatorów

TranSilesia
#7 Wielbiciel#

tak jest właśnie w tej sprawie 

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

@TranSilesia 
Podtrzymuję zachętę do działań wg
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Na początek proponuję list polecony na adres sprzedającego z żądaniem zwrotu kosztów za jego wysyłkę oczywiście wg akapitu "Koszty reklamacji" na stronie podanej wyżej. Dalej np. obowiązek zająć się sprawą ma rzecznik powiatowy, np. https://www.katowice.eu/dla-mieszka%C5%84ca/za%C5%82atw-spraw%C4%99/miejski-rzecznik-konsument%C3%B3... jeśli Ty to konsument, a sprzedawca przedsiębiorca.

oznacz moderatorów