Brak kontaktu ze sprzedawcą dotyczące reklamacji urządzenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[edycja]
brak kontaktu celem złożenia reklamacji
urządzenie jest felerne a przysługuje mi gwarancja do niego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TranSilesia skontaktuj się ze sprzedawcą poprzez dyskusję
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
skorzystaj z prawa reklamacji z tytułu rękojmi
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skąd wiedza, że rękojmia nie została wylaczona?
Skąd wiedza, że kupujący to konsument?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TranSilesia Skontaktuj się ze sprzedawcą przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż reklamację. Najlepiej nie powołuj się na żadną gwarancję, tylko na obowiązkową 2-letnią rękojmię. Przy rękojmi masz zazwyczaj więcej praw. Zapytaj o adres do odesłania towaru. Wysyłki reklamacyjne na koszt sprzedawcy. Po 24 godzinach od rozpoczęcia Dyskusji możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TranSilesia widzę, że w ofercie jest zarówno dwuletnia rękojmia jak i dwuletni okres gwarancyjny. Jeżeli sprzedający nie odpowiada na Twoje wiadomości to załóż proszę dyskusję, w razie potrzeby po 24h będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro. Mam nadzieję, że dojdziecie do porozumienia i sprawę uda się szybko rozwiązać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
minęły 180 dni od daty sprzedaży i dyskusji nie da się założyć
ale jest kontakt bezpośredni ze sprzedającym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TranSilesia czy dobrze rozumiem, że sprzedający odpisał na Twoją wiadomość? I teraz masz z nim kontakt? Napisz proszę coś więcej, chętnie pomogę rozwiązać ten problem ale potrzebuję więcej informacji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji nie jest ci potrzebny sprzedawca. Możesz złożyć reklamację z tytułu gwarancji bezpośrednio w serwisie gwaranta podanym w karcie gwarancyjnej.
Wyjątkiem może być sytuacja gdzie sam sprzedawca jest gwarantem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak jest właśnie w tej sprawie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TranSilesia
Podtrzymuję zachętę do działań wg
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Na początek proponuję list polecony na adres sprzedającego z żądaniem zwrotu kosztów za jego wysyłkę oczywiście wg akapitu "Koszty reklamacji" na stronie podanej wyżej. Dalej np. obowiązek zająć się sprawą ma rzecznik powiatowy, np. https://www.katowice.eu/dla-mieszka%C5%84ca/za%C5%82atw-spraw%C4%99/miejski-rzecznik-konsument%C3%B3... jeśli Ty to konsument, a sprzedawca przedsiębiorca.