Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem. 26 marca złożyłam zamówienie u korob[edit] i do tej pory nie otrzymałam paczki. Na dodatek nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile. Co mam robić?
@Client:81299800 Na pewno istniała taka możliwość, być może już ją zlikwidowano, a może trzeba po rejestracji napisać do Allegro o przywrócenie tego zakupu do założonego konta na ten sam e-mail; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Dzięki bardzo. Skorzystałam z rady. Będę czekać na odp. od allegro, jeśli da się coś zrobić. Zawsze warto spróbować. Pozdrawiam
@cloudcloud Widzę mam problem podobny, też kupiłam bez rejestracji konta. Skoro nie da się odzyskać kasy, to przynajmniej coś robicie z nieuczciwymi sprzedawcami?
@Client:81299800 skontaktuj się w tej sprawie z nami w tym miejscu 🙂
Jeszcze się nie poddawaj. Skontaktuj się ze sprzedającym mailowo, a także zadzwoń i zażądaj wysyłki towaru dając na to np. 7 dni (o ile nie ma kwarantanny i nie jest chora) i zaznacz, że jeśli towaru nie otrzymasz sprawę zgłosisz na policję. Płacąc powinieneś posiadać imię i nazwisko oraz numer konta sprzedającego lub osoby trzeciej. Policja dotrze do właściciela konta, nawet gdyby okazała się nim osoba u której nie kupiłeś przedmiotu. Pieniądze musi w końcu przekazać dalej. Powodzenia 🙂