Brak możliwości płacenia kartami

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, od czwartku nie jestem w stanie opłacić zakupów. Najpierw wielokrotnie próbowałem dokonać zapłaty kartą kredytową Citi Handlowy. Wszystkie próby nieudane. Dziś za mniejsze zakupy chciałem zapłacić kartą debetową Alior Banku. Efekt ten sam.
W obu przypadkach (Citi i Aliora) sprawa wygląda analogicznie - przechodzę do płatności, wybieram kartę, potwierdzam w aplikacjach banków i po chwili przychodzi komunikat że nie udało się opłacić transakcji.
Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:33501586 sprawdź czy nie pobrało kasy, napisz numery zamówień to @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą gdzie problem 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki, zaraz napiszę. Kasy nie pobiera - wygląda że operator płatności albo Allegro ma jakieś problemy techniczne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_- możecie pomóc?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:33501586 skonsultuję to z zespołem płatności. Poproszę tylko o potwierdzenie czy dotyczy to dwóch płatności w zamówieniach o numerach:
2cc11191-2f6b-11ed-9ea1-1b83616119f4
oraz
708eb0d1-3277-11ed-be1c-2796c774bfb5?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ostatnie próby:
Nr nieudanej płatności: 0babbd31-328f-11ed-be93-d794416a2e2b
Nr nieudanej płatności: 7d2e0b61-3277-11ed-aa3a-1393012e7c3d
Nr nieudanej płatności: 9cddd6e1-3004-11ed-ad8d-81d7ba191656

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:33501586 dziękuję! Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @Client:33501586!
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale skontaktowaliśmy się z Tobą w wiadomości e-mail. Nr sprawy po którym możesz wyszukać tą wiadomość na Twojej poczcie to 26185040. W wiadomości Doradca przekazał odpowiedź od operatora płatności.
Jeśli mogę jakoś pomóc to daj proszę znać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało się opłacić zakupy. Bank zresetował ustawienia i przy kolejnej próbie płatność zakończyła się sukcesem. Dziękuję.