Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dlaczego nie ma możliwości zapłaty kartą kredytową za produkt? Czy to tak na stałe? Pozdrawiam
Dzien dobry. Straciłem możliwość płatności kartą za zakupy. Mogę zapłacić Blikiem lub przelewem. Proszę o pomoc ponieważ nie mam możliwości płatności wyżej wymienionymi metodami. Proszę o kontakt. Dziękuję Tomasz.
Mam to samo już do nich napisałem jakąś Awaria pewnie
Tzn u mnie Brak karty w allegro pay tylko blik i przelew
Mam to samo, brak płatności kartą
Dzięki 😊
@bbgrzela @DaWId110 @GTOmash @berlinka281 @delf7 U Operatora płatności PayU odnotowujemy problemy techniczne. Zakupy z użyciem karty płatniczej i Apple Pay są chwilowo niemożliwe.Pracujemy już nad usunięciem problemu. Napiszę do Was ponownie, kiedy dowiem się czegoś więcej. Jeśli macie możliwość, wybierzcie proszę płatność BLIKiem lub szybkim przelewem.
AKTUALIZACJA 30.06.2022, godz. 15:05
Problemy z płatnością kartą i Apple Pay nie powinny już występować. 🙂
Znikneła opcja apple pay
Niestety problem jest nadal ,karta sie wyświetla ale nie ma opcji zapłaty nią
Niestety występują nadal i nie można płacić kartą
Chciałam dokonać zakupu na allegro ale nie mogę zaplacic karta tak jak do tej pory tylko widnieje blik i przew tradycyjny . Czy jest jakaś awaria? Bo nigdy mi się nie zdarzyło nic podobnego
Karta płatnicza
Zniknęło mi Apple Pay i jedyne dostępne opcje płatności to Blik i przelew. Czy to jakaś awaria?
Czyściłeś przeglądarkę?
Nie. W aplikacji mobilnej też nie mam tej opcji.
A spróbuj przez przeglądarkę a nie aplikacje.
Ani w aplikacji, ani w przeglądarce nie ma tej opcji.
Podczas finalizowania zakupów nie mogę zapłacić kartą. Jest pole z kartą na szaro i pytanie : Dlaczego niedostępne?
Czy ktoś się orientuje kiedy i czy w ogóle będzie działać
Witam!
Mam podobną sytuację bodajże od poniedziałku! Wybór płatności - ustawia automatycznie na Blik - nieaktywna płatność PayU z Alior Banku, - aktywne są chyba tylko 3 banki - akurat nie mój. Czyściłem historię przeglądarki wielokrotnie, próbowałem dokonać zakupu towaru na różnych urządzeniach - smartfon, laptop, komputer stacjonarny i dalej to samo!!!
Pomimo faktu, że w zakładce "karty płatnicze" wyświetlają się wszystkie moje karty, w aplikacji Allegro od czasu do czasu znika mi możliwość zapłacenia którąkolwiek z nich. Po prostu się nie wyświetlają. Pozostaje Allegro Pay, Blik oraz zwykły przelew. Taka sytuacja powtarza się w aplikacji już od jakiegoś czasu. Proszę o pomoc.