anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości płatności kartą

superzenek
#7 Wielbiciel#

Witam

Dlaczego nie mogę zapłacić kartą w kategorii, która dopuszcza taką możliwość. Nie można kliknąć na płatność kartą, po prostu nic się nie dzieje. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@superzenek Podaj mi proszę numer oferty, którą chcesz opłacić kartą. Sprawdzę czemu pojawia się problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

superzenek
#7 Wielbiciel#

Numer oferty: 9077249677

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@superzenek Widzę, że dwa razy wybrałeś płatność kartą za ten przedmiot i w obu przypadkach płatność jest anulowana. Proszę, żebyś sprawdził czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

superzenek
#7 Wielbiciel#

Próbowałem na Chrome, Firefox, M. Edge i na każdej ten sam problem. W aplikacji na telefonie również próbowałem, tam mogę zaznaczyć płatność kartą, wpisuję dane karty ale po przejściu dalej przechodzi na stronę banku i od razu wraca do allegro - czekamy na potwierdzenie płatności.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie jest jakiś błąd. Wczoraj był podobny wątek przy płatności przelewem. Płatność niby anulowana, ale przy próbie jej ponowienia pojawiał się komunikat o oczekiwaniu na odpowiedź z banku, czyli tak jakby płatność była wciąż rozpoczęta.

oznacz moderatorów

superzenek
#7 Wielbiciel#

Tylko ja nawet nie mam możliwości wyboru płatności kartą na przeglądarce w komputerze. W aplikacji na telefon niby wprowadzam dane ale nie przechodzi do potwierdzenia płatności w banku.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedawca w ofercie podaje numer konta do wpłaty bezpośredniej, zapłać normalnie, poza Allegro Finanse, z konta na konto jeśli masz taką możliwość i nie musi być to zapłata kartą.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@superzenek Prześlij mi zrzut ekranu z widokiem dostępnych form płatności. Skonsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem technicznym.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

aniulka5704
#2 Obserwator#

Tez mam identyczny problem jak kolega opisuje

oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Dzisiaj miałem podobne zgłoszenie od klienta - płatność dwukrotnie była anulowana, podobno Alior Bank z którego korzysta miał jakieś problemy z zabezpieczeniami i mają to wyjaśniać. Ale to informację od kupującego.

oznacz moderatorów

superzenek
#7 Wielbiciel#

PŁATNOŚĆ ALLEGRO.JPG

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@superzenek Na zrzucie, który przesłałeś, widać, że płatność kartą jest dostępna.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

superzenek
#7 Wielbiciel#

Napisałem to w pierwszym poście, płatność jest widoczna ale po kliknięciu nic się nie dzieje.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@superzenek Niestety tutaj nie będę mogła Ci pomóc. Proszę, żebyś zgłosił ten problem przez  formularz.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Grzegigrzegi
#7 Wielbiciel#

ja mam ten sam problem, nie ważne co kupuje i nie mogę płacić kartą, nawet nie można zaznaczyć karty, wszystkie dostepnę są inne opcje a karta nie, zaczynam robic zakupy w inny sklepach bo allegro nie działa.

oznacz moderatorów

Grzegigrzegi
#7 Wielbiciel#

jak zostaną usunięte zapisane karty płatnicze, to nie ma możliwości dodania ich na nowo.

oznacz moderatorów

luk11c4
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem... Chciałem rozpocząć nowy temat, ale widzę już od miesięcy niektórzy mają ten problem, a rozwiązania dalej nie ma... Fajnie działa to forum, tak niezbyt pomocnie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@luk11c4 Są to problemy indywidualne, które rozwiązujemy po zgłoszeniu przez formularz kontaktowy (sugestia wyżej). To, że nie ma w wątku informacji o dalszych krokach podjętych w celu rozwiązania problemu, nie znaczy, że wciąż występuje u zgłaszających.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

luk11c4
#8 Zapaleniec#

Wiem, że to nie leży w pani gestii, ale miło by było, jakby ktoś poinformował co mu pomogło, bo tak to leży nierozwiązany temat i nie wypada zakładać nowego. Jakby ktoś napisał otwarcie: "to był błąd, który musi naprawić allegro" to by każdy wiedział co zrobić i przestał szukać, bo chyba po to jest forum, żeby tu znajdować odpowiedzi, a nie spamować na skrzynkę allegro 😉 Taka moja uwaga.

oznacz moderatorów