Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dziś przez cały dzień mam problemy z dokonaniem płatności za jakiekolwiek zakupione produkty.
Początkowo opcja płatności kartą była niemożliwa (żadną).
Aktualnie, na liście kart, w polu wyboru metody płatności widzę tylko swoje karty Visa. Natomiast żadna z kart MasterCard nie jest widoczna.
Natomiast po przejściu do mojego konta, w sekcji 'Karty płatnicze' widzę wszystkie swoje karty.
@firerain dalej występują problemy bo ponoć po 14 naprawili 🙂
Takie info dostałem
dziś, tj. 30.06.2022 r. w godzinach 9.29 -13 :55 mierzyliśmy się z awarią płatności kartami. W wyniku tej awarii płatności za pomocą metody VISA i Mastercard były niemożliwe.
Przyczyną była awaria dostępności dedykowanych łączy sieciowych, którymi PayU jest spięte z dostawcą usługi autoryzacji kart płatniczych.
Obecnie wszystkie płatności działają prawidłowo. Monitorujemy sytuację, w tym momencie łącza działają stabilnie. W przypadku powtórzenia się problemu, będziemy informację przekazywać na bieżąco.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół PayU
@firerain Problemy z płatnością kartą nie powinny już występować, ale przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia. W międzyczasie polecam skorzystanie z innej metody płatności.
Dzięki!
Już się udało zapłacić 🙂
MasterCard znów na miejscu 😉