Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś zajmuje sie reklamacjami i składaniem zażaleń na DPD. Paczki dochodzą do mnie otwarte zniszczone lub Czy ktoś z Allegro może to wyjaśnić. Wygląda na to że, robione są kontrole co kto zamawia. Zamówiłem płyny do prania uszkodzone rozlane tydzień opóżnienia . Teraz znowu to samo zamówiona mąka juz tydzień jeżdzi od magazynu do magazynu i nie można dowiedzieć sie co sie dzieje. Proszę o wypowiedż bo mam już dosyć .
@zbigniewgal U mnie także dochodzą takie, ale nic na razie nie zginęło, a do czasu dostarczenia za towar jeżeli zakup od firmy odpowiada sprzedajacy, składaj reklamacje u niego.
@zbigniewgal @LEW433 Tak jest > trzeba dowalić sprzedającemu za to jak firma kurierska traktuje przesyłki. Powinien wynająć ludzi do pilnowania każdej paczki, którą wysyła.
Nie napisałem dowalić sprzedającemu, sprzedajacy odpowiada i nie jest to mój wymysł, więc to TY wolisz dowalić Mi ale ....bez komentarza.😘
@LEW433 Bo jak w większości dajesz taka podpowiedź aby dostał sprzedający > a, że to nie jego wina > to kogo to obchodzi ?
@zbigniewgal w takim przypadku jeśli kupujesz od firmy jako konsument, spisujesz protokół i odsyłasz sprzedawcy na reklamację, Ty nie możesz nic zrobić bo nie jesteś nadawcą paczki 😞
@zbigniewgal W tym przypadku powinieneś zainterweniować w swoim oddziale i każdorazowo spisywać protokoły szkody: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Sluchajcie. Wczoraj przez kilka godzin miałem "przyjemność" pracować w sortowni DPD i to co się tam dzieje, to dramat! 😯 Paczki są dosłownie wrzucane do kontenerów... 😑 Tak więc to w jakim stanie są do nas dostarczane paczki to jest "zasługa" sortowni. 😑