anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości płatności kartami MasterCard

firerain
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

dziś przez cały dzień mam problemy z dokonaniem płatności za jakiekolwiek zakupione produkty.

Początkowo opcja płatności kartą była niemożliwa (żadną).

Aktualnie, na liście kart, w polu wyboru metody płatności widzę tylko swoje karty Visa. Natomiast żadna z kart MasterCard nie jest widoczna.

Natomiast po przejściu do mojego konta, w sekcji 'Karty płatnicze' widzę wszystkie swoje karty.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@firerain dalej występują problemy bo ponoć po 14 naprawili 🙂

Takie info dostałem 

dziś, tj. 30.06.2022 r. w godzinach 9.29 -13 :55 mierzyliśmy się z awarią płatności kartami.  W wyniku tej awarii płatności za pomocą metody VISA i Mastercard były niemożliwe.

Przyczyną była awaria dostępności dedykowanych łączy sieciowych, którymi PayU jest spięte z dostawcą usługi autoryzacji kart płatniczych.

Obecnie wszystkie płatności działają prawidłowo. Monitorujemy sytuację, w tym momencie łącza działają stabilnie. W przypadku powtórzenia się problemu, będziemy informację przekazywać na bieżąco.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół PayU 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@firerain Problemy z płatnością kartą nie powinny już występować, ale przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia. W międzyczasie polecam skorzystanie z innej metody płatności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

firerain
#7 Wielbiciel#

Dzięki!
Już się udało zapłacić 🙂

MasterCard znów na miejscu 😉

oznacz moderatorów