anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości płatności poprzez operatora PAYU

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Nie rozumiem jak można tak zarządzać Allegro aby odtrącać klientów nie przyciągać. Od przeszło tyg. Allegro zablokowało szybkie płatności przez PYAU pozostawiając tylko Przelewy24. Przecież żaden rozsądny przedsiębiorca czy też kupujący nie będzie korzystał z portalu nie mogąc płacić poprzez uczciwego operatora. Przecież Przelewy24 to firma która tylko na na celu okradanie swoich klientów.

Brak słów. Pozostaję tylko Aliekspress lub **piiip**.

 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Mamy jeszcze portal **piiip**.pl gdzie takich praktyk nie ma.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro zablokowało Ci możliwość płacenia PayU > a jak to zrobiło?

oznacz moderatorów

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Zrobili do wszystkim, spróbuj zmienić operatora?

Beznadzieja, dobrze że na rynku jest konkurencja.

oznacz moderatorów

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Została tylko jedna możliwość Przelewy24, ale niestety nie do zaakceptowania.  To nie jest firma której można powierzyć pieniądze.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co z tym jest nie tak, to tylko pośrednik.

oznacz moderatorów

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Dla kupującego bez różnicy, ale sprzedających na Allegro okrada za ich przyzwoleniem. Osobiście nigdy przez tych zlodzieji nie zapłacę.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@daro31ie Cześć. 🙂 To prawda, nie wspieramy już funkcji zmiany operatora. Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Rozumiem, że niezadowolenie wynika z braku zaufania do operatora P24 i zaadresowałam ten problem do odpowiedniego zespołu, takie głosy są dla nas bardzo ważne. 

Jeśli chcesz opłacić zamówienie z PayU to na ten moment mogę zaproponować Ci wybór Google Pay lub Apple Pay — są to metody płatności obsługiwane wyłącznie przez PayU. 

oznacz moderatorów

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Niestety Przelewy24 to nie jest firma która uczciwe działa na rynku, dlatego nie możliwości abym korzystał z jej usług. Wolę zakupić przedmioty na innych portalach aukcyjnych lub bezpośrednio od sprzedających.

Chcecie to macie!

 

oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Proszę o zainteresowanie się sprawą. Z dniem 21.06.2023 PayU wypowiedziało mi umowę. Po dwóch miesiącach od wypowiedzenia przez PayU umowy, moje środki powinny być wypłacone na mój rachunek bankowy. Nadal nie ma ich na koncie.  Proszę niezwłocznie  przekazać zlecenie jednorazowej wypłaty do operatora PayU. Nie zamierzam oczekiwać kolejnych 2 miesięcy, abyście wypłacili moje pieniądze. To co Państwo robicie robi się już śmieszne. Nie zamierzam wypowiadać umowy i czekać kolejne 60 dni, bo operator sam wypowiedział 2 miesiące temu mi umowę. Jeśli nie chcecie wypłacić na rachunek bankowy to proszę zwrócić mi pieniądze przekazem pocztowym.   Nie macie podstaw, aby bezprawnie przetrzymywać moje pieniądze i innych sprzedawców na Allegro. 

oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Wysyłacie coś takiego ,, 

Jeśli w Allegro Finanse – u operatora PayU – masz zgromadzone pieniądze ze sprzedaży, nie wypłacisz ich dopóki nie potwierdzisz swoich danych lub dopóki nie minie termin wypowiedzenia. Wtedy PayU wypłaci te pieniądze na rachunek podany w Ustawieniach wypłat ." Termin wypowiedzenia minął a środki nadal nie otrzymałam na konto. Mam dość zwodzenia i oszukiwania przez Państwa w tej sprawie . Proszę o zainteresowanie się sprawą w przeciwnym razie spotka się z to z konsekwencjami prawnymi. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MARK_TECH Widzę, że wyjaśniasz już tę sprawę w korespondencji mailowej. Poczekaj na kolejną odpowiedź od konsultanta.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Szanowni Państwo,

Chciałabym przestrzec wszystkich przedsiębiorców.  Zauważyłam, że  nie tylko wobec mnie Allegro w taki sposób postępuje, tylko również innych przedsiębiorców ten problem dotyka. Od ponad  9 miesięcy Allegro blokuje mi wypłatę moich środków z PayU.   

Od wypowiedzenia umowy przez PayU minęło 3 miesiące, a nadal nie otrzymałam swoich pieniędzy.  Zaznaczam, że  nie prowadzę już sprzedaży na Allegro a pomimo to nadal środki są przetrzymywane.       

Od PayU otrzymałam następującą wiadomość cytuje,, Wszystkie formalności związane z Pani sprawą zostały wypełnione. W tym konkretnym przypadku sugeruje bezpośredni kontakt z portalem Allegro, gdyż po kontakcie z nami dostali oni zezwolenie na jednorazową wypłatę i aktualnie decyzja jak i pieniądze znajdują się po ich stronie”. Allegro nadal nie wypłaciło mi środków a żeby było lepiej posunęło się do tego , że  w historii wypłat na Allegro dało komunikat korekta PayU  na minusie kwota moja do wypłaty,  saldo wprowadzili na Allegro  0,00 a przycisk do wypłaty środków nadal zablokowany. Do dzisiejszego dnia pieniądze nie wpłynęły na mój rachunek bankowy wskazany na Allegro.

Jeśli nie otrzymam od Państwa ( ALLEGRO ) w ciągu 2 dni moich środków, zawiadomię odpowiednie służby o dokonaniu przestępstwa. Poinformuje również UOKiK, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz prokuraturę o dokonaniu przestępstwa przez Państwa, jeśli nadal będą Państwo w taki sposób postępować.

oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Pomimo wyjaśniania tej sytuacji w korespondencji mailowej z ALLEGRO nadal nie otrzymałam moich środków na zweryfikowany przez PayU rachunek bankowy, który jest wskazany na Allegro

oznacz moderatorów

daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Ja zostałem 2 razy okradziony prze allegro i przelewy24 i temat jest mi znany. Do dzisiaj nie dostałem ani złotówki.

oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Czy zgłaszał to Pan gdzieś?

oznacz moderatorów

MARK_TECH
#8 Zapaleniec#

Proszę o zainteresowanie się sprawą. Pomimo wyjaśniania tej sytuacji w korespondencji mailowej z ALLEGRO nadal nie otrzymałam moich środków na zweryfikowany przez PayU rachunek bankowy, który jest wskazany na Allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MARK_TECH poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w sprawie nr 35486800. Muszę poprosić Cię o cierpliwość, skontaktujemy się z Tobą w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MARK_TECH otrzymałam informacje, że jednorazowa wypłata została zlecona 22 września 2023 roku. Środki najpóźniej jutro powinny zaksięgować się na Twoim koncie.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Przekopuje internety bo mam podobny problem z dnia na dzień bez powodu pasek do wypłaty środków zrobił się szary, dziś przez cały dzień nikt nie może udzielić mi KONKRETNYCH informacji. Dodam że nie mam żadnych nierowiązanych dyskusji, itp dodatkowo na liście wpłat/wypłat robią się jakieś tajemnicze transakcje.

Dodam że żadnych wypłat nie było zlecanych gdyż przycisk jest szary i nieaktywny 

 

O co tu chodzi? 

 

Screenshot_20230925_191433_Chrome.jpg

 

 

oznacz moderatorów