Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam paczkę do paczkomatu allegro box. Dostałam smsa z kodem do odbioru. Po wpisaniu kodu skrytka się nie otworzyła, na monitorze zgłosiłam problem z otworzeniem skrytki po czym wyskoczyła instrukcja co zrobić w razie braku możliwości otwarcia skrytki. Oczywiście nie udało się. Więc zgłosiłam problem i zadzwoniłam na infolinię aby otwarto mi skrytkę zdalnie. Na infolinii się dowiedziałam że paczka ma status odebranej, nie wiem jakim cudem skoro skrytka się nie otworzyła i zgłoszony został problem z otwarciem. Ale ok Pani na infolinii powiedziała że otworzy mi zdalnie, otworzyła ale inna skrytkę od tej co podswietlala mi się przy próbie odbioru. Po kolejnym telefonie celem ustalenia gdzie jest moja paczka ponownie podjęto próbę otwarcia skrytek w których również nie było mojej paczki. Po kolejnym telefonie stwierdzono że minął już czas odbioru i paczki prawdopodobnie nie ma w paczkomacie . Oczywiście prosiłam aby zaznaczyć w systemie żeby ta paczka była możliwa do odbioru w paczkomacie jak ustalą czemu skrytka się nie otworzyła. Myślałam że kurier przeniesie do innej skrytki paczkę i dostanę nowy kod odbioru. Jak się jednak okazało Pani na infolinii nawet nie jest w stanie ustalić czy ta paczka została przez kuriera odebrana. Jak dla mnie żenada żeby w dzisiejszych czasach był taki problem z ustaleniem gdzie jest paczka . Więc podpowiedziałam że jest na paczkomatach monitoring który może warto przejrzeć skoro nie mogą inaczej tego sprawdzić. Ponoć dział techniczny zajął się sprawą. A ja póki co jestem bez paczki a paczka ma status odebranej. Chyba nie działa to tak do końca jak powinno. W każdym razie nie mam zamiaru odpuszczać bo paczka została opłacona a nie wiadomo kto ją teraz ma.
A zakup od firmy czy prywatny?
Od firmy
@sucha19 poprosiłam o wiadomość dla Ciebie w prowadzonej korespondencji email. Poczekaj prozę na e-mail w tej sprawie.