anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK MOŻLIWOŚCI WYBRANIA BANKOWOŚCI FIRMOWEJ

MiS_24
#7 Wielbiciel#

Podczas zakupu i wyboru przelewu w banku BNP PARIBAS nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , natomiast wieczorem jak próbuję zapłacić za zakupione towary to znów jest możliwość wyboru konta prywatnego lub firmowego. Ten problem jest od ok. 2 tygodni.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MiS_24 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem? Jeśli obsługa nie potwierdzi problemu, proszę o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MiS_24
#7 Wielbiciel#

Z banku otrzymałam taką informację 

 

Dzień dobry, w związku z tym iż zgłosiłam do banku że podczas przekierowania do płatności nie pojawia mi się strona do zalogowania do konta firmowego tylko prywatnego otrzymałam taką informację. Dzień dobry, przekazujemy otrzymaną informację: "Nie możemy bezpośrednio pomóc, ponieważ my nie jesteśmy bezpośrednio stroną w tej sprawie. Dla nas stroną są przelewy24, które pośredniczą w transakcjach realizowanych w Allegro, a z których Pani usług korzysta. Prosimy o złożenie reklamacji u usługodawcy, z usług którego korzysta Pani czyli Allegro. Następnie Allegro powinno się skontaktować z przelewy24 i dopiero przelewy24 z nami. My natomiast prewencyjnie skontaktujemy się z przelewy24 i przekażemy uwagi do realizowanego przez nich procesu za pomocą naszych usług". 

oznacz moderatorów