Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas zakupu i wyboru przelewu w banku BNP PARIBAS nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , natomiast wieczorem jak próbuję zapłacić za zakupione towary to znów jest możliwość wyboru konta prywatnego lub firmowego. Ten problem jest od ok. 2 tygodni.
@MiS_24 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem? Jeśli obsługa nie potwierdzi problemu, proszę o sygnał.
Z banku otrzymałam taką informację
Dzień dobry, w związku z tym iż zgłosiłam do banku że podczas przekierowania do płatności nie pojawia mi się strona do zalogowania do konta firmowego tylko prywatnego otrzymałam taką informację. Dzień dobry, przekazujemy otrzymaną informację: "Nie możemy bezpośrednio pomóc, ponieważ my nie jesteśmy bezpośrednio stroną w tej sprawie. Dla nas stroną są przelewy24, które pośredniczą w transakcjach realizowanych w Allegro, a z których Pani usług korzysta. Prosimy o złożenie reklamacji u usługodawcy, z usług którego korzysta Pani czyli Allegro. Następnie Allegro powinno się skontaktować z przelewy24 i dopiero przelewy24 z nami. My natomiast prewencyjnie skontaktujemy się z przelewy24 i przekażemy uwagi do realizowanego przez nich procesu za pomocą naszych usług".