anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wygenerowania kolejnej etykietyej etykiety

agus_fab
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Zamówiłam trampolinę u sprzedawcy, po godzinie anulowałam zakup przez Allegro. Mimo to sprzedawca drugi dzień wysłał paczkę. Chcę ją zwrócić przez Allegro Smart i odnieść do punktu DPD gdyż mam wykupioną usługe. Towar przyszedł w dwóch przesyłkach, a niestety drukuje się tylko jedna etykieta (1/1). Prosze o pokierowanie w czym tkwi problem. Nie ma nigdzie opcji wygenerowania drugiej etykiety.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agus_fab napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie dodatkową etykietę. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów