anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zakończenia zakupu

Magdzia483
#1 Nowicjusz#

Witam, od tygodnia nie mogę dokończyć zakupu, gdy przechodzę do opcji płacę wyskakuje mi błąd i kieruje mnie do poprzedniego kroku. Resetowalam apke, ktoś pomoże?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A próbowałaś na kompie? zakup na raty?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Magdzia483 upewnij się proszę, że korzystasz z aktualnej wersji aplikacji. Jeśli to nie rozwiąże problemu to potrzebuję filmik na którym ten problem będzie widoczny, będzie to konieczne, żeby przekazać zgłoszenie do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów