anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja, reklamacja i zamknięte konto Sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Krybara
#9 Pomysłodawca#

W kwietniu 2022 kupiłam odkurzacz Xiaomi. Wszystko z nim było ok przez ten okres, ale zaczęły mi wypadać elementy z pojemnika na kurz (luźne wpięcie do pojemnika na wodę). Sprzedawcy nie ma już na Allegro, dane na fakturze dziwne np podany adres mailowy jest błędnie, nie istnieje. 

W ogłoszeniach Sprzedawcy zawsze są dostępne adresy do przesłania zakupionego towaru w ramach reklamacji. Nie ma już tego ogłoszenia i nie mam tego adresu. Nie wiem jak postąpić w takiej sytuacji. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
kostas11
#21 Demiurg#

@Krybara napisz do dystrybutora Xiaomi i podaj dane sprzedawcy, może ogarniesz to z Gwarancji dystrybutora, a jak nie to pozostanie Ci szukanie właściciela i sprawa a sądzie jak nie załatwi tego bo mimo zamknięcia firmy dalej odpowiada za reklamacje 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

masz dane sprzedawcy na FVAT, czego jeszcze nie wiesz?
Tam masz nazwe firmy i adres - na który mozesz wysylac korespondencje.

oznacz moderatorów
Krybara
#9 Pomysłodawca#

Adres mailowy podany jest w fakturze błędnie, odrzuciło mi maila.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Krybara we wiadomości email pozzakupowej podane sa dane do wysyłki reklamacyjnej lub gwarancyjnej

oznacz moderatorów
natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

no i co z tego? to jest (albo i nie jest) adres aktualny na dzien sprzedazy, firma moze zamknąc magazyn, moze zmienic siedzibe. formalnie masz adres firmy i na niego pisz. A jak nie dojdzie to w cdieg czy jak to tam sie nazywa - sprawdz szczegóły.

oznacz moderatorów
Krybara
#9 Pomysłodawca#

Podany adres mailowy na  fakturze nie istnieje. Firmę sprawdzałam, dalej funkcjonuje, ale nie widzę nowych danych kontaktowych w internecie.

oznacz moderatorów
Krybara
#9 Pomysłodawca#

I tutaj jest problem. Na swojej poczcie nie zachowywałam wiadomości z Allegro. Tutaj natomiast wiadomości od Sprzedawców są 6 miesięcy wstecz. Wiadomości więc z kwietnia 2022 roku już nie będzie. Mój błąd, o tę rzecz będę mądrzejsza na przyszłość.

oznacz moderatorów
pecela
#17 Koryfeusz#

Jeżeli chodzi o gwarancję, to w przypadku urządzeń Xiami, to gwarantem jest Xiaomi Technology (Polska) sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa.  Sprzedawca rozpatruje tylko zgłoszenia z tytułu niezgodności z umową (czyli z tytułu rękojmi). 

Naprawy produktów Xiaomi w ramach gwarancji realizuje CCS w Piasecznie (https://www.ccsonline.pl/). Skontaktuj się z nimi w sprawie realizacji naprawy gwarancyjnej.

oznacz moderatorów