Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W kwietniu 2022 kupiłam odkurzacz Xiaomi. Wszystko z nim było ok przez ten okres, ale zaczęły mi wypadać elementy z pojemnika na kurz (luźne wpięcie do pojemnika na wodę). Sprzedawcy nie ma już na Allegro, dane na fakturze dziwne np podany adres mailowy jest błędnie, nie istnieje.
W ogłoszeniach Sprzedawcy zawsze są dostępne adresy do przesłania zakupionego towaru w ramach reklamacji. Nie ma już tego ogłoszenia i nie mam tego adresu. Nie wiem jak postąpić w takiej sytuacji. Proszę o pomoc.
@Krybara napisz do dystrybutora Xiaomi i podaj dane sprzedawcy, może ogarniesz to z Gwarancji dystrybutora, a jak nie to pozostanie Ci szukanie właściciela i sprawa a sądzie jak nie załatwi tego bo mimo zamknięcia firmy dalej odpowiada za reklamacje 😄
masz dane sprzedawcy na FVAT, czego jeszcze nie wiesz?
Tam masz nazwe firmy i adres - na który mozesz wysylac korespondencje.
Adres mailowy podany jest w fakturze błędnie, odrzuciło mi maila.
@Krybara we wiadomości email pozzakupowej podane sa dane do wysyłki reklamacyjnej lub gwarancyjnej
no i co z tego? to jest (albo i nie jest) adres aktualny na dzien sprzedazy, firma moze zamknąc magazyn, moze zmienic siedzibe. formalnie masz adres firmy i na niego pisz. A jak nie dojdzie to w cdieg czy jak to tam sie nazywa - sprawdz szczegóły.
Podany adres mailowy na fakturze nie istnieje. Firmę sprawdzałam, dalej funkcjonuje, ale nie widzę nowych danych kontaktowych w internecie.
I tutaj jest problem. Na swojej poczcie nie zachowywałam wiadomości z Allegro. Tutaj natomiast wiadomości od Sprzedawców są 6 miesięcy wstecz. Wiadomości więc z kwietnia 2022 roku już nie będzie. Mój błąd, o tę rzecz będę mądrzejsza na przyszłość.
Jeżeli chodzi o gwarancję, to w przypadku urządzeń Xiami, to gwarantem jest Xiaomi Technology (Polska) sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa. Sprzedawca rozpatruje tylko zgłoszenia z tytułu niezgodności z umową (czyli z tytułu rękojmi).
Naprawy produktów Xiaomi w ramach gwarancji realizuje CCS w Piasecznie (https://www.ccsonline.pl/). Skontaktuj się z nimi w sprawie realizacji naprawy gwarancyjnej.