anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zakończenia zakupu

Magdzia483
#1 Nowicjusz#

Witam, od tygodnia nie mogę dokończyć zakupu, gdy przechodzę do opcji płacę wyskakuje mi błąd i kieruje mnie do poprzedniego kroku. Resetowalam apke, ktoś pomoże?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A próbowałaś na kompie? zakup na raty?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Magdzia483 upewnij się proszę, że korzystasz z aktualnej wersji aplikacji. Jeśli to nie rozwiąże problemu to potrzebuję filmik na którym ten problem będzie widoczny, będzie to konieczne, żeby przekazać zgłoszenie do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów