Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem kilka przedmiotów u jednego sprzedawcy, jeden odesłałem ponieważ nie spełniał (moim zdaniem) opisanych cech. Po zwrocie tego przedmiotu otrzymałem odpowiedź od sprzedawcy w języku angielskim. (który znam słabo) Tak, ze nie wiem, o co chodzi.
Sprawdz konto Allegro albo konto bankowe.
Nastepnym razem nie bierz sie za cos na czym sie nie znasz.
Obiecuję, ze to rozważę. Pozdrawiam.
@Abraqstern Jeśli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse, to otrzymasz taką informację mejlowo, a także odpowiedni status pojawi się w zakładce Kupione.
Mogę dla Ciebie sprawdzić status zwrotu, ale proszę Cię o informację o numerze zamówienia.
Sprzedający ma po zwrocie 14dni max, po zwrocie Allegro wysyła mail>był mail> nie było to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa