anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu towaru

jarexokna
#1 Nowicjusz

Zgłosiłem towar do zwrotu i nie otrzymałem kodu do paczkomatu inpost.

Próbowałem zgłosić problem na formularzu. Formularz działa wadliwie.

1. Domaga się podania adresu email mimo że on już figuruje w formularzu.

2.Domaga się podania pozycji z listy zakupów która jest nieaktualna. Najnowsza pozycja na liście pochodzi z Września. Towar do zwrotu jest z Listopada.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@jarexokna czy problem wciąż występuje? Jeśli tak, to podaj proszę numer zamówienia oraz daj znać czy problem występuje zarówno w aplikacji jak i przeglądarce. 

Wczoraj występowały problemy z formularzem zwrotu, jednak został on już rozwiązany. Dlatego będę wdzięczna za podanie przykładu, abym mogła przekazać temat do działu technicznego. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jarexokna
#1 Nowicjusz

To nie działa, na liście zakupów towar który chcę zwrócić figuruje jako zwrócony.

Wcześniej zgłosiłem towar do zwrotu ale nie otrzymałem kodu do paczkomatu Inpost

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jarexokna a ten towar to do ciebie dotarł? Może zrobileś zwrot zanim paczkę nadano wtedy logiczne że nie byloby kodu zwrotu lub wybraleś metoda własna zwracajac zamiast smartem 

oznacz moderatorów