Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem towar do zwrotu i nie otrzymałem kodu do paczkomatu inpost.
Próbowałem zgłosić problem na formularzu. Formularz działa wadliwie.
1. Domaga się podania adresu email mimo że on już figuruje w formularzu.
2.Domaga się podania pozycji z listy zakupów która jest nieaktualna. Najnowsza pozycja na liście pochodzi z Września. Towar do zwrotu jest z Listopada.
@jarexokna czy problem wciąż występuje? Jeśli tak, to podaj proszę numer zamówienia oraz daj znać czy problem występuje zarówno w aplikacji jak i przeglądarce.
Wczoraj występowały problemy z formularzem zwrotu, jednak został on już rozwiązany. Dlatego będę wdzięczna za podanie przykładu, abym mogła przekazać temat do działu technicznego.
To nie działa, na liście zakupów towar który chcę zwrócić figuruje jako zwrócony.
Wcześniej zgłosiłem towar do zwrotu ale nie otrzymałem kodu do paczkomatu Inpost
@jarexokna a ten towar to do ciebie dotarł? Może zrobileś zwrot zanim paczkę nadano wtedy logiczne że nie byloby kodu zwrotu lub wybraleś metoda własna zwracajac zamiast smartem